Avatar billede BaconBaronen Nybegynder
11. september 2010 - 23:54 Der er 1 kommentar

NSA 220 plus, problem med harddiske

Hej!

Jeg har lige investeret i en Zyxel NSA 220 Plus, samt to Western Digital Caviar Green WD15EADS, altså 2x1,5 TB.
Har smidt de to diske i NSA'en, startet den op, og alt lyser grønt. Når jeg går ind på den via webinterfacet, lader det dog til at der ikke er nogen harddiske i? Hjælp......

Reset på NSA'en er prøvet, samt firmware update, det hjalp ikke...
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
12. september 2010 - 12:33 #1
du skal jo lave volume på dem og bestemme raid
jeg skal selv ind på sådan en og arbejde de næste dage, bare ikke med så store harddiske
http://www.zyxel.dk/web/product_family_detail.php?PC1indexflag=20050125090459&CategoryGroupNo=PDCA2009001
se under kompatible harddiske
Drive bays
Up to 2 internal HDDs
Both SATA and SATA II interface supported

http://www.zyxel.dk/web/product_family_detail.php?PC1indexflag=20050125090459&CategoryGroupNo=PDCA2009001
start guide og userguide til højre
km