Avatar billede jasber Nybegynder
24. juli 2001 - 15:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

CD-R Standarder, metoder, problemer og deres løsninger

På denne side kan man få information om de faktorer, der spiller en rolle i forbindelse med brænding af CD-R, CD-RW, DVD osv. Vi følger den udvikling, der foregår inden for CD-teknologien løbende og vil opdatere i takt med, at vi får ny viden om denne teknologi.

http://www.sa.dk/sa/itogarkiv/teknologi/cdr.htm
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. juli 2001 - 15:27 #1
Må jeg henvise til Jubii.dk >> Reklameinformation
Avatar billede hotpop Novice
24. juli 2001 - 15:29 #2
jasber> eksperten har nogle bannere i toppen som kunne bruges til det du opretter spørgsmål til.
Avatar billede avlund Nybegynder
24. juli 2001 - 15:32 #3
Har i overhovedet kigget på linket før i udtalte jer?

Det er ikke en reklame for hans eget site. Det henviser til en bekendtgørelse fra Statens Arkiver.

Hvad der foregår her er en person der lægger en løsning på bordet før spørgsmålet kommer. Jeg kan ikke se hvorfor jasber skal hånes derfor.
Avatar billede jasber Nybegynder
24. juli 2001 - 15:37 #4
avlund>> Takker :)

Jeg har ingen vending ved at publicere dette link, jeg mente bare at nogen andre end mig selv kunne få glæde af disse informationer.

jes_petersen & hotpop>> Cool it boys, og læs før i tuder!
Avatar billede hotpop Novice
24. juli 2001 - 15:41 #5
jasber> okay. Sorry :) har læst det hele og takker på ekspertens vegne :)
Der er mange her på eksperten som ville have beholdt det link for dem selv for bedre at kunne have giver hjælp - og dermed tjent point... Tak :)
Avatar billede jasber Nybegynder
24. juli 2001 - 15:45 #6
hotpop>> Det OK, glad for at du kunne bruge infoen til noget :)
Avatar billede avlund Nybegynder
24. juli 2001 - 15:47 #7
Ja, og deri ligger vigtigheden i at læse det hele igennem. Hvis det her er den respons folk får, hver eneste gang de uegennyttigt lægger information på bordet til fordel for andre - og jeg kan f.eks. finde uhyre meget nyttig viden i jaspers link - så kvæles initiativet fuldstændig, for hvem gider at dele ud af sin viden, hvis det her er hvad man får ud af det?
Avatar billede avlund Nybegynder
24. juli 2001 - 15:47 #8
,bla, bla, bla, bla, osv.
Avatar billede hotpop Novice
24. juli 2001 - 16:01 #9
avlund> hvorfor fortsætter du? har altså sagt undskyld :)
Avatar billede avlund Nybegynder
24. juli 2001 - 16:27 #10
Fordi jeg er en kværulant...
Avatar billede hotpop Novice
26. juli 2001 - 18:12 #11
http://www.cdrfaq.org/
for ligesom at fortsætte lidt :)