Avatar billede JonathanW Nybegynder
12. september 2010 - 06:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trend Micro - hvor fa'en sidder 'Start' henne ?

Jeg har tidligere brugt online scanning fra TM. Siden da er deres site lavet om og jeg kan ikke finde Start eller Go ... så scanningen / fejlretningen går i gang.

http://housecall.trendmicro.com/

Jeg downloader 32-bit versionen, men hvad derefter ?
Avatar billede snakeeye Nybegynder
12. september 2010 - 08:25 #1
Jeg har lige prøvet at hente deres online scanner, brugte det link du havde smidt, hentet 32 bit versionen. Derefter kørt den.
Der efter henter den opdateringer osv. og så kan man acceptere licensting. Nu er der en start.
Stor blå knap der hedder Scan Now
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2010 - 12:38 #2
Jeg hentede den du linker til, installerede og begyndte at scanne.
Du må nok hellere forklare lidt bedre.
Får du installeret programmet m.m.?
Avatar billede JonathanW Nybegynder
27. september 2010 - 10:23 #3
Ups ... Jeg har gået og ventet på email om at der var nogen af jer der har reageret på denne tråd. Ingen mail = ingen respons - formodede jeg.

NU hvor jeg får mail fra eksperten.dk om at jeg har åbne spørgsmål stående, går herind og ser at 2 af jer har reageret - tak for det og sorry !

Jeg går videre med jeres forslag/spørgsmål og vender tilbage her til.