Avatar billede kurdo Novice
12. september 2010 - 21:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

html5 - video - "baggrundsbillede"?

hej eksperter.

jeg ved ikke hvor kendt html5 er blandt jer og hvor gode i er til det, men.. er det muligt at sætte et baggrundsbillede til en video tag? altså videoen er ikke sat til at afspille automatisk. også kunne jeg godt tænke mig at den viste et billede, indtil man trykkede "play".

er det muligt?

på forhånd, tak
Avatar billede kurdo Novice
12. september 2010 - 22:10 #1
jeg har fundet ud af poster="url", men jeg kunne godt tænke mig at selvom videoen er loadet, så skulle billedet stadig være der?
Avatar billede Mette81 Juniormester
13. september 2010 - 09:00 #2
Prøv at kigge på http://videojs.com/

Mvh Mette.
Avatar billede kurdo Novice
13. september 2010 - 09:43 #3
efter at have kigget i deres koder, fandt jeg frem til metoden. tak for hjælpen.. smid et svar. :)
Avatar billede Mette81 Juniormester
13. september 2010 - 09:46 #4
Velbekomme :)