Avatar billede annehk Nybegynder
13. september 2010 - 22:54 Der er 5 kommentarer

Hvordan flytter jeg rundt på filerne i iTunes?????

Jeg har lige importeret min Timerlake cd ind på iTunes. Sangene kan jeg sagtens finde, men de ligger ikke samlet!

Altså, i stedet for at alle sangene er samlet under det samme album, ligger sangene forskelligt.

Hvordan kan jeg flytte sangene så de alle sammen ligger i det samme album?

Har prøvet, at kopiere og holde musen nede og flytte filerne,men det virker bare ikke?!?!

HJÆLP!
Avatar billede 220661 Ekspert
14. september 2010 - 07:54 #1
Bruger ikke selv Itues, men de må vel blive sorteret i den måde de bliver stavet på?
Omdøbning? Timberlake 1 (1 sangs navn)
          Timberlake 2 (2 sangs navn) o.s.v
Avatar billede Bamma Nybegynder
14. september 2010 - 10:58 #2
kan ikke huske om det er Itunes eller Ipoden der gør det men, der ændre den alle fil navne til 1,2,3 osv. uden noget ref til navnet. Men i kan du ikke bare samle sangene i en fælles playliste ?
Avatar billede annehk Nybegynder
14. september 2010 - 12:43 #3
Altså jeg har fundet en mappe der hedder iTunes inde under musik. I mappen fandt jeg endnu en mappe som hedder iTunes Media, hvor jeg fandt - underligt nok - kun nogle af alle de sange jeg har på iTunes, under Music.

Jeg fandt mappen med Timberlake sangene, og også de andre mappe som den havde delt op. Jeg lagde alle sangene ind i samme mappe og slettede de nu tomme mapper.

Men det hjalp heller ikke /:

Det med at omdøbe titlen på sangene, vil ikke hjælpe, da de stadig så vil ligge under forskellige album under samme navn.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. september 2010 - 12:56 #4
Ja sikkert fordi de henter de album oplysninger der overføres samtidigt med musikken.
Må indrømme jeg aldrig har væres dus med denne afspiller. Synes den har nogle besynderlige måder at gøre tingene på.
Avatar billede annehk Nybegynder
13. oktober 2010 - 11:08 #5
Hej allesammen - NU HAR JEG FUNDET UD AF DET !!

Det er egentlig meget simpel, man skal bare ændre navn under kunster, så de sange man vil have samlet er under den samme kunstner, og det hjælper endnu mere hvis man ændre navnet på album også, for så ligger i ALLE i samme mappe.