Avatar billede Mette81 Juniormester
14. september 2010 - 14:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Html5 video virker ikke i FF og IE...

Hejsa..

Jeg har lagt html5 video på en side med "hjælp" fra denne side www.videojs.com. Det virker rigtig fint i chrome, safari og opera men ikke i ff og ie.. Det mystiske er at i ff viser den fint det billede (png) jeg har lagt ind som start og når man så trykker på afspil så kommer det første billede/ den første frame fra filmen frem men så stopper den..

Er der nogen der har forslag til hvad jeg kan prøve for jeg synes jeg er gået helt kold...

På forhånd tak!

Mvh Mette.
Avatar billede double-g Juniormester
14. september 2010 - 19:39 #1
Den virker fint i min Firefox 3.6.9
Avatar billede Mette81 Juniormester
15. september 2010 - 08:51 #2
Ja www.videojs.com virker fint, men det jeg har lagt på min side virker ikke i ff og ie, selvom det er akkurat samme kode jeg har sat ind..

Jeg har lidt på fornemmelsen, at det er videoerne der driller, men når man ser på chrome og ff så bruger de det samme videoformat (.ogg) så det virker mærkeligt at mit ikke virker i ff men i chrome.. Er der ikke nogen der har forslag til hvad jeg kan prøve for at løse det?
Avatar billede double-g Juniormester
15. september 2010 - 09:49 #3
Mener du ikke den video med fuglene der dykker efter fisk ?

Den kan jeg sagtens se i Firefox 3.6.9.
Avatar billede Mette81 Juniormester
15. september 2010 - 12:51 #4
Jo det er den jeg har taget koden fra.. Men jeg har jo ikke brugt videoerne derfra til min side.

Det jeg søger er bare en eller anden der har lidt erfaring med html 5 video som måske har et forslag til hvad jeg kan gøre eller som selv har oplevet problemer med ff og ie når han/hun skulle lægge html 5 video på sin egen side..
Avatar billede Mette81 Juniormester
26. april 2012 - 08:05 #5
Lukker..