Avatar billede chrolle Nybegynder
15. september 2010 - 19:35 Der er 8 kommentarer

Program til inddeling af hold til en sportsdag.

Hej vi sidder og skal dele 44 hold på 8 dicipliner, hvor der kan være 6 hold ved hver diciplin. Vi leder efter et program, som kan gøre dette eller en som kan skrive et program der til.

det skal gerne kunne lave en plan for hvem der møder hvem hvornår og hvor.

en plan til hvert hold med hvornår de skal være ved hver diciplin.

og en plan til diciplinerne så de ved hvilke hold der kommer til deres diciplin.

da begivenheden finder sted fredag har vi brug for at have styr på det i løbet af i morgen, derfor de mange point :)
Avatar billede swiatecki Novice
15. september 2010 - 19:41 #1
Jeg ved ikke om det kan klare det hele men: http://www.northbyte.com/
Avatar billede chrolle Nybegynder
15. september 2010 - 20:35 #2
det ser umiddelbart meget lovende ud prøver lige at se om det også kan lave det som jeg har brug for så vender jeg tilbage :)

andre skal være velkomne til at komme med deres bud.
Avatar billede Selas Nybegynder
15. september 2010 - 21:02 #3
Talte med nogen der brugte excel engang.
Avatar billede mjense173 Nybegynder
15. september 2010 - 21:11 #4
Hej Chrolle.

Jeg har engang haft et ligende problem, da jeg skulle fordele holdene til en sportsdag for russer på Aarhus Universitet....

Du kan se mit oprindelige indlæg her:
http://www.eksperten.dk/spm/730244

Jeg fik desuden en stor hjælp af en ven som siden har skræddersyet et program til netop denne opgave.

Programmet tager en holdliste som input, og spytter en kampplan ud.

Du kan kontakte mig, hvis du ønsker yderligere oplysninger om programmet. Det er gratis :-) (se på min hjemmeside)
Avatar billede chrolle Nybegynder
15. september 2010 - 21:31 #5
det er lige det mjense173, Hvor kan jeg finde programmet? og er det lige til at sætte op? jeg skriver en mail til dig men du må nok gerne også holde denne tråd up to date :)
Avatar billede mjense173 Nybegynder
16. september 2010 - 11:17 #6
Avatar billede chrolle Nybegynder
16. september 2010 - 11:50 #7
det ser godt ud, vil se om jeg kan få det til at virke. du snakkede om der også var nogle regneark i havde brugt er det nogle der også kan finde i gemmerne?
Avatar billede chrolle Nybegynder
21. september 2010 - 09:37 #8
så blev sportsdagen afholdt og alt gik vel. vi fik desværre aldrig programmet til at virke som vi ønskede, så vi måtte lave planen i hånden.

vil mjense173 smide et svar da dit program vil kunne bruges næste år.