Avatar billede ngr Praktikant
15. september 2010 - 22:14 Der er 79 kommentarer og
1 løsning

Lukke spørgsmål

Jeg bliver i tide og utide kritiseret for ikke at have lukket mine spørgsmål.
Jeg HAR lukket mine spørgsmål - nogle endda 3 eller 4 gange.
Er der ikke en ADMINISTRATOR, der kan se, hvad der er galt.
JEG ER IKKE INTERESSERET I SVAR FRA ANDRE END ADMINISTATOR.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2010 - 22:22 #1
Nej du har 1415 point ude.
http://peecee.dk/uploads/092010/Udklip8.JPG

Jeg er ikke administrator, men det er ikke så svært.
Her er dine åbne spørgsmål: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr
Avatar billede gnuff Praktikant
15. september 2010 - 22:27 #2
Jeg er heller ikke admin, men på det link kan du se at alle de spørgsmål der er gul prik foran, er der svaret til, så skal du bare tildele personnen de point du har lovet ud til det spørgsmål, SÅ er det lukket, ikke før..
Avatar billede hkprofil Forsker
15. september 2010 - 22:37 #3
Blot en kommentar. Jeg har nemlig ind imellem det samme problem. Man kan ikke umiddelbart og altid se alle sine spørgsmål på listen?
Avatar billede milter Ekspert
16. september 2010 - 01:34 #4
Jeg er heller ikke administrator, men jeg kan som andre anbefale, at man som bruger på alle blogs læser punktet FAQ igennem fra A til Å.

Reglerne for point- og lukkesystemet her på eksperten.dk er godt gemt, skaber en masse problemer og har gjort det i mange år. Måske kunne en løsning være, at alle nye medlemmer mindst tre gange blev tvunget til at gennemlæse en kortfattet og forståelig gennemgang af dem.

Eller en total afskaffelse af dem?
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2010 - 04:05 #5
Næ, man skal bare ikke ha lov at have mere end 5 åbne spørgsmål, til hver en tid.  Så kan folk lære at gøre noget ved det, evt. ved at svare selv at man giver op.
16. september 2010 - 06:37 #6
... og 'folk' har fået ind til flere automatiske 'rykker' E-mail fra E. ... MED link/beskrivelse til deres 'åbne spørgsmål' samt hvordan og hvorledes...

Hvad skal der mere til ?

En hel video animation ? Tryk på den og den; skriv her og der ... *S* ?
16. september 2010 - 06:41 #7
... så bliver det 'spændende' om <ngr> så kan finde ud af pænt vende tilbage til dette oprettede indlæg ??? *S*

Er jo ikke ligefrem en vane ...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---

Er der mere du skal vide / i tvivl om ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2010 - 07:10 #8
#3 jo du kan til enhver tid se alle dine åbne spørgsmål hvis du klikker på "Min profil" og vælger åbne spørgsmål.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2010 - 07:10 #9
Avatar billede ngr Praktikant
16. september 2010 - 16:52 #10
KAN I DA FOR HELVEDE IKKE LÆSE DANSK:
JEG HAR LUKKET MINE SPØRGSMÅL - NOGLE AF DEM 3 ELLER 4 GANGE - OG KONTROLLERET, AT DE VAR LUKKET - HVER GANG.
OG SOM SKREVET I MIT OPRINDELIGE SPØRGSMÅL ØNSKER JEG KUN SVAR AF ADMINISTRATORER. HVOR SVÆRT KAN DET DA VÆRE.
MEN KUNNE NOGLE AF I KLOGE HOVEDER IKKE KLAGE OVER MIG, SÅ KUNNE DET DA VÆRE, AT JEG KUNNE KOMME I KONTAKT MED EN ADMINISTRATOR, DER HAR LIDT FORSTAND PÅ DET.
16. september 2010 - 17:11 #11
Hvordan læser du at et givent indlæg/spørgsmål er 'lukket' ?

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr - denne viser til en hver tid en pæn liste over dine stadig gamle åbne spørgsmål...
De af dine spørgsmål som er pænt lukket vil IKKE være af se på denne liste...

Se - igen - #1 ...

Er der mere du skal vide / i tvivl om ?

http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2010 - 20:16 #12
Jeg har skrevet til lars_pcworld.dk og bedt ham kommentere.

Men det er efter min mening ikke nødvendigt da du jo har fået svaret.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2010 - 21:59 #13
Her prøver jeg på at hjælpe ngr med at lukke spørgsmål, men desværre virker det ikke som om interessen for at få hjælp er ret stor.  :-(

http://www.eksperten.dk/spm/918749
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
16. september 2010 - 22:26 #14
Hej. Jeg er Admin og så vidt jeg kan se er der rimeligt mange åbne spm.

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr

Hvad er problemet helt konkret?
Avatar billede ngr Praktikant
16. september 2010 - 23:41 #15
At jeg HAR lukket dem, nogle af dem både 3 og 4 gange - og hver gang bagefter kontrolleret, at de VAR lukkede (grøn kugle eller noget i den stil).
Mvh
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2010 - 17:20 #16
Her er alle dine oprettede spørgsmål: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ngr

Denne liste: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr er de spørgsmål du endnu ikke har lukket.
17. september 2010 - 17:41 #17
... og størstedelen af http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr har du aldrig vendt tilbage til, selvom der har være flere indlæg/kommentar/svar...

Seee - det er ikke populært...
Avatar billede webweaver Praktikant
17. november 2010 - 20:57 #18
Puha, jeg er da ked af at jeg brugte tid på at hjælpe ngr tidligere, når man ser på dette.

Det lugter lidt af "blacklist" herfra ...
Avatar billede ngr Praktikant
19. november 2010 - 18:18 #19
Jamen så gør du da for himlens skyld det - så længe du ikke gider læse, hvad jeg skriver.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. november 2010 - 18:57 #20
ngr >> Vi har gentagne gange bedt dig om at beskrive, step by step, hvordan du forsøger at lukke dine spørgsmål. Indtil videre har du pure nægtet dette. (hvorfor mon????)
Kom med et eksempel på et spørgsmål du ikke kan lukke, og forklar, step by step, hvad du gør.
Så har vi en chance for at hjælpe dig, og du er fri for at få alle disse trælse kommentarer.
Avatar billede ngr Praktikant
19. november 2010 - 19:21 #21
Jeg har skrevet, at jeg har fulgt opskriften til punkt og prikke - og at STRENGEN HAR VÆRET MARKERET SOM LUKKET UMIDDELBART EFTER AT JEG HAR GJORT DET.
HVOR MANGE SKAL JEG SKRIVE DET, FØR DU/I FATTER DET?
19. november 2010 - 19:38 #22
... og DU gider jo heller ikke selv læse hvad andre skrive i de spørgsmål du selv har oprettet... Sååå...
Eller er der noget jeg og mange andre har misforstået mht. dig ?

Skal jeg vise dem én for én fra listen http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr ? Det er de tråde/spørgsmål som stadig IKKE er lukkede; typisk fordi DU aldrig er vendt tilbage dertil ...
Avatar billede vejmand Juniormester
19. november 2010 - 20:04 #23
Er det "step by step" udtrykket du ikke forstår???
Avatar billede ngr Praktikant
19. november 2010 - 20:14 #24
Ved du hvadx, karise. Nu har jeg fået nok af dine uforskammetheder. Når jeg siger, at jeg HAR lukket dem, så skal du kraftedemig ikke blive ved at påstå, at jeg ikke er vendt tilbage til dem. Kan du fatte det, din kraftidiot.
Og så gider jeg i øvrigt ikke forholde mig til flere af dine evnesvage indlæg.
Avatar billede ngr Praktikant
19. november 2010 - 20:15 #25
Og til vejmanden: Du skulle hellere interessere dig for, hvad du og karise m.fl. ikke har forstået.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2010 - 20:23 #26
Gad vide hvor idioten sidder i dette debat emne...?
Hint:
Når jeg siger, at jeg HAR lukket dem, så skal du kraftedemig ikke blive ved at påstå, at jeg ikke er vendt tilbage til dem. Kan du fatte det, din kraftidiot.

Det sprogbrug kommer man ikke langt med her på eksperten. Vi er trods alt en del voksne mennesker der ikke gider se sådan et sprogbrug i et seriøst forum!
Avatar billede webweaver Praktikant
19. november 2010 - 20:25 #27
Beskriv "opskriften" til punkt og prikke?

Ydermere, - anmeldt ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2010 - 20:27 #28
DU siger du har lukket dine spørgsmål, men ikke iflg. eksperten: ngr (10.345 point. Point ude: 1.475)

Altså gør du et eller andet forkert.
Beskriv med egne ord hvordan man lukker et spørgsmål.
Du kan med fordel tage et af dine egne og gøre det på: http://www.eksperten.dk/spm/255857
Avatar billede ngr Praktikant
19. november 2010 - 20:27 #29
Det er ikke mit normale sporgbrug, men man kan jo blive udsat for så massiv idioti, at man tilsidst bliver desperat.
Avatar billede ngr Praktikant
19. november 2010 - 20:31 #30
Stigers:
Betyder 'grøn lampe', at et spørgsmål er lukket?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2010 - 20:36 #31
Jep - men det jeg linker til har gul lampe.
Dine åbne er her: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr
Dem med grå lampe er uden svar, så her svarer du bare selv.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. november 2010 - 20:37 #32
ngr >> Nemlig, grøn betyder lukket. Og den stigers linker til er gul, så det.....
Avatar billede ngr Praktikant
19. november 2010 - 20:45 #33
Stigers: Hold dig til det, jeg spørger dig om.
Vejmand: Hold din kæft.

Stigers: Betyder grøn lampe ved et af mine spm. også, at det er lukket?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2010 - 20:57 #34
Stigers: Betyder grøn lampe ved et af mine spm. også, at det er lukket?

Jep!
Avatar billede ngr Praktikant
19. november 2010 - 21:05 #35
Da jeg for et halvt års tid (tror jeg) siden satte mig og ryddede op i mine - indrømmet alt for mange - åbne spørgsmål - d.v.s. lukkede dem, evt. efter at have bedt om svar til points - og de derefter alle var markeret med en grøn lampe - var de så lukkede?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. november 2010 - 21:24 #36
19. november 2010 - 21:55 #37
Lige nogle tilfældige fra din liste over ÅBNE/IKKE lukkede spørgsmål/tråde fra din side http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr ->

http://www.eksperten.dk/spm/918577 - i skrivende stund har du slet ikke vendt tilbage dertil, selvom der har været 3 andre kommentar/svar...

http://www.eksperten.dk/spm/915578 - i skrivende stund har du slet ikke vendt tilbage dertil, selvom der har været 2 andre kommentar/svar...

http://www.eksperten.dk/spm/909769 - i skrivende stund har du slet ikke vendt tilbage dertil, selvom der har været 2 andre kommentar/svar...

http://www.eksperten.dk/spm/304802 - i skrivende stund har du slet ikke vendt tilbage dertil, selvom der har været 2 andre kommentar/svar...

osv osv osv ....

---

http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 ->

En bruger brokker sig over alle de point jeg har ude...
Grunden til det er meget simpel: Der er en lang række brugere herinde der hjælper med at alt kører så let og smertefrit som muligt.

Det kan godt være frustrerende at se en bruger, som ikke viser respekt for det arbejde der ligger bag et svar, og som undlader at lukke eller følge op på sine spørgsmål.

Herudover er der en lang række kompetente og erfarne brugere der - alene af den grund at du har så mange point ude - ikke vil hjælpe dig med dit spørgsmål, idet du giver udtryk for, at du er ligeglad med deres hjælp ...

Point uddelning eller ej; det er ovenstående du ikke har forstået...

Så kan det vel ikke udpensles mere tydeligt ? Eller hyr ?
28. november 2010 - 19:33 #38
(Èn ad dem der stadig ikke har forstået det ?)
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 02:36 #40
Problemet blandt andet, at admin ikke kan - eller gider - læse indenad
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 02:41 #41
stigers:
Jeg venter stadig på, at du svarer på mit spørgsmål herover fra 19.11:
Da jeg for et halvt års tid (tror jeg) siden satte mig og ryddede op i mine - indrømmet alt for mange - åbne spørgsmål - d.v.s. lukkede dem, evt. efter at have bedt om svar til points - og de derefter alle var markeret med en grøn lampe - var de så lukkede?

Men du plaprer bare videre med dine evindelige gentagelser, og det kommer vi jo ikke videre af. Men det er du vel heller ikke interesseret i, for hvad skal du så få tiden til at gå med.

Men jeg gentager spm:

Da jeg for et halvt års tid (tror jeg) siden satte mig og ryddede op i mine - indrømmet alt for mange - åbne spørgsmål - d.v.s. lukkede dem, evt. efter at have bedt om svar til points - og de derefter alle var markeret med en grøn lampe - var de så lukkede?
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 02:42 #42
Og lige en gang mere:

Da jeg for et halvt års tid (tror jeg) siden satte mig og ryddede op i mine - indrømmet alt for mange - åbne spørgsmål - d.v.s. lukkede dem, evt. efter at have bedt om svar til points - og de derefter alle var markeret med en grøn lampe - var de så lukkede?
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 02:42 #43
Du har nok stadig ikke fattet det, så her kommer det igen et par gange:

Da jeg for et halvt års tid (tror jeg) siden satte mig og ryddede op i mine - indrømmet alt for mange - åbne spørgsmål - d.v.s. lukkede dem, evt. efter at have bedt om svar til points - og de derefter alle var markeret med en grøn lampe - var de så lukkede?

Da jeg for et halvt års tid (tror jeg) siden satte mig og ryddede op i mine - indrømmet alt for mange - åbne spørgsmål - d.v.s. lukkede dem, evt. efter at have bedt om svar til points - og de derefter alle var markeret med en grøn lampe - var de så
lukkede?

Da jeg for et halvt års tid (tror jeg) siden satte mig og ryddede op i mine - indrømmet alt for mange - åbne spørgsmål - d.v.s. lukkede dem, evt. efter at have bedt om svar til points - og de derefter alle var markeret med en grøn lampe - var de så lukkede?

Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2010 - 07:51 #44
Det har jeg såmænd svaret på for LANG tid siden :D
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 08:02 #45
Så kunne du måske vise, hvor dit svar står. For det står ikke i denne streng.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2010 - 09:14 #46
ngr  >> Jeg lagde et link til dig længere oppe, men gør det gerne igen. http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ngr?start=20
Der kan du se, at de spørgsmål du lukkede dengang stadig er lukkede. Du overså 12 spørgsmål dengang. Siden har du oprettet 13 spørgsmål, som du også mangler at lukke.

Her er et link (igen) til dem du mangler at lukke: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr

I dette link http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ngr kan du se at du har oprettet og lukket 9 spørgsmål siden dengang du gennemgik dine spørgsmål. Så vi kan jo se at det er mulig for dig at lukke dem, hvis du vil.
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 14:28 #47
vejmand: være venlig at holde din kæft
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 14:30 #48
stigers: nej, selvfølgelig kan du ikke vise, hvor du har svaret på mit spm., men det er da i det mindste noget, at du ikke - som sædvanligt - bare plaprer løs om alt mulig andet end jeg har spurgt dig om
01. december 2010 - 14:51 #49
Så vil jeg - også - igen - melde mig til 'koret' ->

Her er et link (igen) til dem du mangler at lukke: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr

Og i de fleste i ovenstående liste har du oprettet spørgsmålet - der er kommet kommentar/svar fra andre - og siden har du ikke på nogen måde vist dig der igen ?

Detaljer fra http://www.eksperten.dk/spm/918920#reply_7694435

Se - DET er ikke populært... Eller er det bare standarden fra dig ?
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 17:10 #50
"Du er såmænd ikke den første med den holdning herinde"

Nåda, er der virkelig andre, der forventer, at plapre-koret venter med at svare, til de har læst, hvad folk skriver.

Dem skal I nok få jaget væk.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2010 - 15:17 #51
Den måde du svarer mig på, viser jo tydelig, du ikke ønsker st lukke dine spørgsmål.
Men vi deltager da gerne i din lille "leg", det bliver nok bare lidt svært for dig at få hjælp til dine problemer fremover, men det er jo dit valg.

Hvis du skulle ændre holdning senere, og vælge at lukke dine spørgsmål, er jeg sikker på du vil få hjælp på lige fod med alle andre herinde.

Du er såmænd ikke den første med den holdning herinde, men jeg tror du i særklasse er den der har holdt fast længst.

Du stillede spørgsmålet for at få hjælp til at lukke nogle spørgsmål, du mente du havde lukket én gang.
Vi har nu vist dig, at de spørgsmål du lukkede dengang stadig er lukkede. Du overså bare nogle stykker dengang, det kan jo ske for enhver, det er jo ingen katastrofe.
Tag nu imod den hjælp du får, det er givet i den bedste mening.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2010 - 17:23 #52
Vi har læst alt hvad du skriver, og derfor har du også fået hjælp til at løse dit problem.
Nu mangler vi bare at du læser hvad vi skriver, og agerer derefter.
Så er problemet løst på "no time".
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 17:31 #53
Hvis I har læst, hvad jeg skriver, så fatter jeg guddødemig ikke, hvorfor I ikke forholder jer til det - i stedet for at plapre løs om alt mulig andet irrelevant.
Men det kunne da være interessant at høre, hvad 'problemet' efter din mening er.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2010 - 17:44 #54
Problemet er, at du tror du har lukket alle åbne spørgsmål for ca. et ½ år siden.
Dengang overså du 12 spørgsmål, noget der kan ske for os alle.

Efterfølgende har du oprettet flere spørgsmål, nogle har du lukket, andre har du ikke lukket endnu.
I nogle af dem du ikke har lukket, har du ikke givet feedback til dem der har prøvet at hjælpe dig, så de ved ikke om du kunne bruge deres løsning.

Hvis du kunne bruge deres løsning, bør du skrive det i spørgsmålet, så de kan sende et "Svar" som du så efterfølgende accepterer.

Hvis du ikke kunne bruge løsningen, bør du også skrive det, så andre evt. kan komme med forslag.

Hvis spørgsmålet er gammelt, og "død", sender du bare selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 17:50 #55
Nej, problemet er ikke, at jeg tror, at jeg har lukket alle spørgsmål for ½ år siden.
Men nu har vi så det uigendrivelige bevis på, at du overhovedet ikke læser, hvad jeg skriver.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2010 - 17:54 #56
Okay????? Det skriver du ellers her: http://www.eksperten.dk/spm/918920#reply_7689241
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 18:01 #57
Javist, hvis man kun kan TRO, at man har lukket et spm., selv om der er grøn lampe på, så har du helt ret.
Men jeg har været så naiv at tro, at den grønne lampe betød, at svaret var lukket. Det står der nemlig i de retningslinier, som jeg så mange gange er blevet opfordret til at læse.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2010 - 18:12 #58
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 18:22 #59
Og så plaprer du igen videre, uden at forholde dig til det, jeg skriver.
Så nu beder jeg dig om et ja eller et nej på følgende svar - og kun et ja eller et nej:
BETYDER EN GRØN LAMPE VED ET SPØRGSMÅL, AT DET ER LUKKET?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2010 - 18:31 #60
Ja

Og derfor viser jeg dig også hvilke spørgsmål du har overset.

Grå: Ubesvaret (Kan ikke lukkes inden er er sendt et svar)
Gul: Besvaret (Kan lukkes)
Grøn: Lukket

Du er jo godt igang med at male dig selv op i hjørne, hvor det ikke er til at komme ud af.
Gør det nu meget nemt for dig selv, og luk de spørgsmål. Det er altså ikke noget stort arbejde....så kan du og vi komme videre i livet.....
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 18:54 #61
Du behøver ikke at forklare mig om farverne - i modsætning til dig er jeg nemlig i stand til at læse indenad.
Men du skal være velkommen til at øve dig på følgende tekst, som jeg har gjort så enkel og letlæselig, at selv du og dine medplaprere skulle kunne følge med:

Dengang - for et halv eller nok efterhånden et helt år siden - da gjorde jeg følgende:

Jeg brugte flere timer på at lukke SAMTLIGE mine spørgsmål og bagefter tjekke, at der var grøn lampe ud for dem ALLESAMMEN.

Og den procedure gentog jeg 1 gang for nogen af dem, og 2 gange for andre af dem - så der igen var en grøn lampe.

Hvis du ikke forstår det, så skal jeg forsøge at forklare det endnu simplere.

Og hvis du har forstået det, så slutter diskussionen her.

Jeg skal nok komme videre i livet, men det kunne godt se ud til, at hele din identitet er bygget op omkring din karl smart rolle herinde, så du kommer vel ingen steder.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2010 - 19:05 #62
Dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/308510 er fra 22. januar 2003
Den er grå, altså er der ikke sendt et "Svar" og derfor kan du heller ikke på noget tidspunkt ha accepteret et "Svar", da der ikke er sendt noget "Svar".

Vi kan alle tage fejl i ny og næ, det er der ikke noget galt i. Det gør alle.
Men når der er så klare beviser som her, så virker det jo helt absurd.....

I stedet for at være så paståelig, så prøv at sende et "Svar" i spørgsmålet http://www.eksperten.dk/spm/308510 og accepter det efterfølgende. Så vil du se, at jeg har ret....
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2010 - 19:14 #63
Til orientering kan jeg fortælle, at det var i april 2010 du lukkede mange spørgsmål....
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2010 - 19:21 #64
@ngr.

De fleste eksperter i dette forum kigger (lige som jeg selv) først på spørgsmålet: Er det noget, jeg kender til?

Dernæst kigger de på spørgerens profil, især "Point ude". Hvis der er mange point ude, som i dit tilfælde, går de fleste videre i listen, fordi mange "point ude" tyder på en bruger, som ikke gider reagere på indlæg fra brugerne herinde.

Hvis problemet og løsningen af det er en nød, som er svær at undlade at forsøge at knække, kigger jeg en del af spørgerens spørgsmål igennem for at se, hvad der er blevet skrevet. Jeg gider ikke beskæftige mig med spørgere, som ikke i det mindste kan vende tilbage og sige "Tak", eller "Dit forslag virkede ikke".

Jeg åbnede 6 tilfældige af dine åbne spørgsmål, og i 5 af dem havde du overhovedet ikke reageret på indlæg!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2010 - 20:14 #65
Da jeg for et halvt års tid (tror jeg) siden satte mig og ryddede op i mine - indrømmet alt for mange - åbne spørgsmål - d.v.s. lukkede dem, evt. efter at have bedt om svar til points - og de derefter alle var markeret med en grøn lampe - var de så lukkede?

Kig her: http://www.eksperten.dk/spm/918920#reply_7689235
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2010 - 20:16 #66
#48 Jeg har et arbejde at passe, og kan ikke nå alt i mine pauser, så du må da virkelig undskylde at jeg ikke var hurtig nok, men regnede med at du kunne finde ud af at gå 7 kommentarer tilbage og se mit svar!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2010 - 20:18 #67
Jeg åbnede 6 tilfældige af dine åbne spørgsmål, og i 5 af dem havde du overhovedet ikke reageret på indlæg!

hmmm.... Ja det er jo ikke så godt ...
Avatar billede ngr Praktikant
01. december 2010 - 20:38 #68
Nu har jeg gjort hvad jeg kan for at forklare jer, hvad jeg har gjort, og hvad der derefter skete. Om I så vælger at tro på mig eller på teknikken, det rager mig en papand, så fortsæt I endelig med jeres pludren.
En dag kommer der nok en ny forbi, som et stykke tid tror på, at det nytter at diskutere med jer, endsige forklare jer noget.
hygge
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2010 - 20:46 #69
Problemet:
1. Du tror du har lukket alle dine spørgsmål.
2. Du nægter at kigge efter selv.
3. Du læser ikke hvad vi skriver, endsige prøver at forstå det da du stadig tror pkt. 1 gælder.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2010 - 20:47 #70
He he, vi er nu ikke så lette at narre som du måske tror.  :-)

Jeg kan jo se du har lukket nogle i dag, bl.a. denne:
http://www.eksperten.dk/spm/255857

Du skriver i spørgsmålet, at du giver pointene til dig selv, men det gør du altså ikke......du giver dem til m-a-r-s
I omtalte spørgsmål har du slet ikke selv sendt et "Svar", men en "Kommentar", derfor kan du ikke give pointene til dig selv.

Det viser jo bare, at vi ikke kan stole på det du skriver......det tyder mest på, at du ikke helt har forstået systemet endnu......
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2010 - 20:54 #71
Du har 24 åbne spørgsmål nu.
D. 28/11 havde du 32, så du ved vist godt hvor fejlen ligger :)
12. december 2010 - 22:44 #72
- Tja der sker vist ikke mere her fra <ngr>'s side ?
Der er nu 34 åbne spørgsmål fra <ngr> ... sååå...
Avatar billede ngr Praktikant
30. januar 2011 - 01:39 #73
nnnn
Avatar billede webweaver Praktikant
30. januar 2011 - 02:16 #74
Så mangler du bare resten!
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr

Men det går da langsomt fremad for dig :/
Avatar billede vejmand Juniormester
17. november 2011 - 00:33 #75
Støt, men langsomt.  :-)

Nu er vi nede på 6 åbne spørgsmål, så helt idioter var vi nok ikke alligevel.  :-)

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. november 2011 - 08:27 #76
haha ngr har da bare indset at det var ham der var helt afmarcheret... :D
Avatar billede zipzi Nybegynder
26. januar 2012 - 11:15 #77
Helt ærligt, hvis man har prøvet at lukke et spørgsmål, og tjekker at den er gørn..
Og der af en eller anden grund et øjeblik efter sker det at tråden er gul igen..? Og man så oplever det igen og igen, og gør det nogle gange 4 gange før den lukker.
Så er der jo åbentlyst en fejl, et eller andet sted og som udgangs punkt tror jeg IKKE det er en fejl 40..

Kan ikke forstå hvorfor han skal hagles såddan ned??
Han efterlyser jo bare hvad fejlen kan være, og kan god se i mener det er ham..
Men han forklare jo gang på gang, at han giver point, og svaret bliver grønt hvor efter det så ikke er det længer.. Og hvad der sker i der er jo spørgsmålet..

Syntes i alle har debateret i en meget grim tone her! :o(
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2012 - 11:32 #78
#77
http://www.eksperten.dk/spm/955634

Citat:
Skrevet fre. d. 20. januar 2012 kl. 08:28:56| #9 ngr (11.460 point) Jeg har klikket på "indlæg" - som det, der står først for.

Synes du stadig vi var lidt hårde? ngr gjorde jo ikke som vi skrev.
Avatar billede webweaver Praktikant
26. januar 2012 - 12:36 #79
Vil også være mærkeligt, at ngr er den eneste som oplever denne fejl, på et system, som vi allesammen benytter os af? Så burde fejlen også fremtræde hos andre med stor sandsynlighed!
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2012 - 12:52 #80
Lige præcis.
Der er jo netop ikke tale  om en fejl - kun fejl 40 :)