Avatar billede bongo Novice
16. september 2010 - 13:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Age of Empires 2

Hej Eksperter

Lidt mærkeligt, synes jeg selv - jeg prøver noget så simpelt som at købe Age of Empires 2 til download og det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre!
Jeg har søgt og søgt og støder altid kun på en gratis trial version.
Og da jeg så endelig fandt et sted hvor det tilsyneladende kunne lade sig gøre, at købe en gold-edition inkl. udvidelser, så virkede linket ikke.
Que pasa?
Det skal være download fordi det skal i min netbook som ikke har noget cd-drew.

tak!
Avatar billede Blandy Praktikant
16. september 2010 - 13:51 #1
Du kan tilslutte et internt eller ekstern cd/dvd drev til din netbook hvis det er. Kræver bare er sata/ide multikabel. til 150 kr
Avatar billede Bamma Nybegynder
16. september 2010 - 14:58 #2
har du tjekket steam, eller windows live om de har det i ders stores ?
Avatar billede Selas Nybegynder
16. september 2010 - 15:12 #3
Det er et Microsoft produkt, det ser ud til at de spil kan man kun finde på Games For Windows LIVE som de prøver at proppe ned i halsen på alle folk, jeg checkede lige steam, impulsedriven, ebgames.com, gamersgate, direct2drive, amazon, gog.com og Games For Windows LIVE for dig, og det eneste jeg kunne finde til download var Age of Empires III på Games For Windows LIVE.. Til 399,-! Så lovligt kan du ikke downloade det desværre.  :(
Avatar billede Selas Nybegynder
16. september 2010 - 15:14 #4
Nå... Det næste jeg prøvede var så noget der hedder metaboli, kender det ikke men det ser ud til de har det.

http://game.metaboli.co.uk/download-video-games/pc-games-Age-of-Empires-II-21979999-17.html#download_Age-of-Empires-II_yummy_2197
Avatar billede bongo Novice
16. september 2010 - 15:17 #5
Tak, det var samme konklusion jeg selv var kommet frem til. Syntes bare ikke, at det kunne passe!
Så skal jeg jo have fat i en crack - kom ikke og sig, at jeg ikke prøvede at gøre det lovligt.
Avatar billede bongo Novice
16. september 2010 - 15:20 #6
Så først dit andet svar efter jeg selv havde svaret. Tak for det, men det ser ud til, at jeg skal betale enten 7 eller 13 pund om måneden for at få spillet. Kan ikke se, at jeg kan nøjes med at købe det ene spil.
Har jeg ret?
Avatar billede Selas Nybegynder
16. september 2010 - 15:26 #7
Yup, og kunne også forestille mig at når du stopper med at betale så kan du heller ik spille det længere. hehe  xD
Avatar billede Selas Nybegynder
19. september 2010 - 22:36 #8
Husk at lukke tråden.