Avatar billede sunkist Nybegynder
16. september 2010 - 15:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tastatur...virker...ikke...

Hej

Jeg bruger googles værktøj til at skrive med.

Mit tastatur virker delvist ikke. Det startede for ca en måned siden,hvor tasterne stoppede med at virke en efer en.

Jeg skiftede tastaturet ud, og det nye virkede i nogle dage, hvor efter det startede igen. Nu er der flere taster som ikke virker.

Jeg har lavet en system genoprettelse i går aftes, og efter det virkede de fleste igen, men kun en halv time.

lavede genoprettelse igen i dag, men det ændrede intet.

Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, og har ingen ide om hvad der er galt.

Driver er opdateret.

Bruger Vista home, service pack 1

Nogen som kan hjælpe

sig hvis point er for lave, det er længe siden jeg har været aktiv herinde
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2010 - 16:17 #1
Kører det over ps2 eller usb?
Har du forsøgt at bruge begge dele?
Er der 100% styr på driverne, samt opdateringer?
Avatar billede sunkist Nybegynder
16. september 2010 - 16:54 #2
bruger ps2, og har ikke brugt usb, da jeg ikke har et med usb stik.

Windows er opdateret og driver opdateret.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2010 - 17:21 #3
Man kan købe en adapter til at sætte på dit ps2 tastatur, så den kan kobles til usb.
Havde dog prøvet at låne et for at se om det er ps2 porten der er tosset i bundkortet.
Genoprettelse er det til dengang pc var ny eller er det gendannelse du har prøvet?
Avatar billede sunkist Nybegynder
16. september 2010 - 17:45 #5
ok, sådan en må jeg lige få fat i.

eg har sat keyboardet til en anden computer, og der ville det
slet ikke virke. det blinkede lige da jeg rørte ved stikket.

jeg synes det hele er lidt mystisk lol
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2010 - 20:58 #6
Kan jo tænkes ledningen er knækket lige ved stikket. Og så hjælper en adapter ikke på problemet.
Havde lånt et tastatur for at prøve tror jeg
Avatar billede sunkist Nybegynder
23. september 2010 - 17:09 #7
Hej igen
jeg har købt et nyt tastatur med USB stik, så
nu er alt iorden

tak for hjælpen:)
Avatar billede sunkist Nybegynder
23. september 2010 - 17:10 #8
hvordan er det lige jeg får givet dig point? lol
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2010 - 17:11 #9
Du accepterer mit svar her.
Avatar billede sunkist Nybegynder
23. september 2010 - 17:12 #10
.