Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
17. september 2010 - 13:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Frosset ude af Mac

Min kæreste sidder med en Mac med OS X, som pludselig har frosset hende ude.

Tidligere i dag prøver hun at gå ind i et program, hvor programmet så nægter at åbne og i stedet siger: "You dont have permission to open this application" (noget i den stil). Så lægger hun også mærke til at alle application ikonerne i bundmenuen har et spørgsmålstegn over, og når hun går ind i application-folderen er den helt tom.

Hun forvisser mig om at hun overhovedet ikke har gjort noget udover det sædvanlige, og jeg har spurgt om hun har besøgt nogle andre websites end normalt, men det skulle heller ikke være tilfældet.

Så faktisk kan hun kun boote mac'en, og se skrivebordet, åbne finder vinduer, men intet andet.
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
17. september 2010 - 13:21 #1
Vi kan heller ikke gå ind i system preferencer
Avatar billede Jensen DK Novice
17. september 2010 - 13:36 #2
Jeg tror ikke at du skal forvente nogen hjælp med alle de åbne spørgsmål, prøv lige at få styr på dem.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/-%3Dvortex%3D-
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
17. september 2010 - 13:49 #3
hvordan kan man lukke dem hvis ikke man har fået ordentligt svar?
Avatar billede Jensen DK Novice
17. september 2010 - 13:55 #4
Det er dig der skal bede om et svar når du har fået noget brugbart. Får du ikke noget der kan bruges som løsning så kan du selv lægge et svar som du så acceptere.
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
17. september 2010 - 16:20 #5
Og det venter vi så spændt på at du får gjort.
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
17. september 2010 - 16:35 #6
you got it
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
17. september 2010 - 21:14 #7
problem løst