Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
22. september 2010 - 16:53 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvem har www.downtown.dk og www.sweetdeal.dk stjålet konceptet fra

Hej Eksperter

Jeg ved at konceptet fra www.downtown.dk og www.sweetdeal.dk er taget fra en amerikansk hjemmeside men vad hedder den ???
Avatar billede larsen45 Juniormester
22. september 2010 - 17:20 #1
Svaret er:
Skriv et venlig brev til dem, og husk i en ordenlige tone.
Eller du kan sende en mail, hvor du skriver om de ikke vil være så søde, og rare at fortælle om hvor de har deres super gode koncept fra, som du synes er så godt. Hvor ideen er opstået fra m.v. til jeres forretning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. september 2010 - 19:27 #2
www.downtown.dk

Hvordan kommer man til at se siden uden at skulle tilmelde sig nyhedsbrevet??
Avatar billede killer_bee Nybegynder
23. september 2010 - 11:09 #3
hehe ja john, var også lige min tanke... det er da en side jeg aldrig vil besøge igen, så konceptet er nok ikke så fed aligevel :D...
Avatar billede larsen45 Juniormester
23. september 2010 - 12:27 #4
Det som man ikke forstå idag, er at folk stadig ikke har lært det mest basale på en hjemmeside.

Hvad er det egenligt jeg laver en hjemmeside for.

De 2 hjemmesider er jo svære, som en besøgende, at blive klog på.
Hvad er deres budskab, hvad vil de have folk skal, udover at tilmelde sig deres nyhedsbrev.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
23. september 2010 - 14:45 #5
ja en mail samler side .. til senere spam om viagra og "få dig en stor penis med en pille" :D

jonasclub-p : udover det ta lige og ryd op i dine spm .. som er fra 2003!!! http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jonasclub-p
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2010 - 19:06 #6
Det der er næstmest irriterende, er at jonasclub-p har været her på siden uden at give feedback :(

Mest irriterende er dog de mange point ude.
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
23. september 2010 - 21:02 #7
Feedback ????

Der har jo ikke været en eneste linje i denne tråd man kunne bruge til noget som helst (hvad skal jeg give feedback på ?)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2010 - 21:07 #8
Det kan så diskuteres ja ;)

hvad med dine spørgsmål?
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
04. november 2010 - 17:14 #9
Tager point selv
Avatar billede Angelheart Nybegynder
05. december 2010 - 11:13 #10
Sweetdeal.dk kan i hvert fald være forbundet med dårlige oplevelser jf. http://lortedeal.dk/
Avatar billede kezzelski Nybegynder
15. marts 2011 - 14:00 #11
Man kan slippe for at tilmelde sig emails ved at bruge http://all2day.dk i stedet. De samler tilbudene og forholder sig til værdien af dem, kort sagt er de på forbrugernes side:-)
Avatar billede -zonic- Nybegynder
23. marts 2011 - 14:23 #12
http://uniprogy.com/ er svaret... Couponic - men der findes mange forskellige GroupOn kloner...
Avatar billede EjnarLund Nybegynder
24. marts 2011 - 00:38 #13
Det kan man ikke - og det er pisseirriterende.

Prøv all2day.dk i stedet.

Her kan du få én daglig e-mail med ALLE dagens tilbud - dem fra Downtown, men også fra deres konkurrenter.

Så kan du få overblik her, så du kun behøver at gå over på Downtowns hjemmeside, hvis du rent faktisk vil købe deres tilbud.

All2day.dk skriver i øvrigt nogle gode kritiske kommentarer til tilbudene.
Avatar billede thomashansen2 Nybegynder
06. august 2011 - 16:11 #14
hej, hvis I ikke helt kan overskue alle de forskellige sider, så har jeg set at man på http://www.dagligetilbud.dk man kan også se en okay oversigt over de fleste af dem
Avatar billede familieengel Nybegynder
11. september 2012 - 11:24 #15
jeg ved at deal side dindeal.dk har stjålet konceptet fra de andre.