Avatar billede experten Nybegynder
23. september 2010 - 13:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

'Klister' vindue til højre/venstre med flere skærme.

Hej!

Jeg er lige skiftet til Win 7 på arbejdet og er i den forbindelse blevet rigtig glad for den funktion der gør at man kan tage et vindue og køre over til fx. øverste del af højre, som så gør at vinduet tilpasser sig højre side.

Men nu har jeg fået tilsluttet mine andre skærme og kan så konstatere af funktionen er væk! Nu slider vinduet bare over i den anden skærm.

Det eneste jeg kan gøre er at vælge at jeg skal køre op og ned for at komme til de andre skærme, så forbliver funktionen der.
Men det er bare ikke særlig hensigstmæssigt...

Så håber der er nogen der kender en løsning på dette problem?

På forhånd tak  <:-)
Avatar billede Selas Nybegynder
23. september 2010 - 13:52 #1
Nemt fix, du gør bare så skærmene "skærer" hinanden i hjørnerne fremfor side om side som den er sat op til standard, dette gør du i dit grafikkorts driver.
Avatar billede experten Nybegynder
23. september 2010 - 15:05 #2
Okay, men man kan ikke 'gøre det som normalt' dvs. køre til venstre for at komme til skærmen til venstre?

Eller er det mig der misforstår dig? :-/
Avatar billede Selas Nybegynder
23. september 2010 - 17:10 #3
Tror du har fat i hvad jeg mener nogenlunde i hvert fald, men du kan godt fører musen over, du skal bare gøre det i hjørnet så fremfor siden af skærmen, du skal bare sørge for at det overlapper en smule.  :D
På denne måde slipper du også for at musen er svær at finde fordi den er på den anden skærm.