Avatar billede Mathias Praktikant
23. september 2010 - 16:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar vil ikke starte

Hej
Her den anden dag formaterede jeg en bærbar, pga at dens trådløse netværkskort tilsyneladende ikke gad at virke. Jeg installerede Windows 7 på den.
Det virkede fint, indtil den skulle genstarte for sidste gang, for siden da, er den bare startet op med den der irriterende lille blinkende markør i venstre hjørne og ikke komemt videre. Jeg har forsøgt at boote fra den disk jeg installerede fra (32 bit), men det vil den ikke - stadig bare markør. Jeg har også forsøgt at boote fra en anden installationsskive, og der skriver den "press any key to boot from CD or DVD" - det virker bare ikke..

Hvad pokker skal jeg så gøre?
Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Hilsen Mathias
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2010 - 16:55 #1
jamen klaverspiller hvad er det her for noget
der er ingen tvivl om at du vil få hjælp når du får styr på dem her

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/klaverspiller

det her står i ekspertens regler som du vel har læst

http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede Mathias Praktikant
23. september 2010 - 17:31 #2
Åh, du siger da egentlig noget. Det er aldrig gået op for mig hvordan jeg har givet point, for folk har aldrig "svaret", kun kommenteret xD
Men mange af mine spørgsmål er jo ved at være flere år gamle..
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2010 - 17:40 #3
Du har givet point, der hvor folk har lagt et svar, som du kunne acceptere.
Prøv at gå dine gamle tråde igennem. Er der nogle der er løst, men hvor der kun er lagt kommentar, beder du hjælperen om at lægge svar som du herefter accepterer.
Er der tråde der ikke er kommet en løsning lægger du selv svar og lukker disse, med en lille kommentar til hvorfor du lukker og tager point tilbage.
Avatar billede Mathias Praktikant
23. september 2010 - 17:58 #4
Så fik jeg løst spørgsmålsproblemet..

Og tilmed også computerproblemet ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2010 - 18:02 #5
Kan vi få løsningen på computerproblemet, så det kan bruges senere.
Det ville være super.
Avatar billede Mathias Praktikant
23. september 2010 - 20:09 #6
Jeg genstartede en masse gange og fandt ud af, at hvis jeg trykkede med det samme beskeden "Press any key..." så ville jeg godt starte fra den DVD, som jeg ikke oprindeligt havde formateret med..
Wierd.. nu ser jeg om det virke fremover ^^