Avatar billede KrILl3 Nybegynder
25. september 2010 - 17:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Readyboost

hej
jeg har overvejet at købe et SD kort til readyboost af min windows 7 computer og ville lige høre hvilket der var det bedste til formålet. det skal gerne være 16gb så jeg også kan bruge det til andet.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2010 - 08:26 #1
det du vil få meget mere ud af er at købe en ssd harddisk og sætte i stedet for den stationære harddisk
men de er endnu ret dyre og så er det SATA 2.
sata 3 er lige om hjørnet HVIS dit bundkort understøtter den - her er der meget at hente når den kommer

personligt mener jeg at readyboost er opreklameret og der er ikke ret meget at hente der

jeg har f.eks en 128 mb kingston i min og så en 2 tb almindelig harddisk opdelt i 2 drev
c er lig med 128 mb kingston
d + e almindelig harddisk

her er kortet jeg bare har sat fast i bunden af kabinettet

http://www.fcomputer.dk/Harddisk/128GB_Kingston_SSDNow_V_Note.Bundle

men der er andre og mindre

http://www.fcomputer.dk/Harddisk_2.5

ved ikke om det er det du mener
Avatar billede KrILl3 Nybegynder
26. september 2010 - 17:45 #2
jeg tror ikke dine forslag ville virke. jeg skulle måske have nævnt at det er en bærbar...
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2010 - 19:04 #3
jo det ville det

man behøver ikke have traditionelle harddiske i en bærbar
men det er sådan at ssd harddiske er kun på 160 gb som den største og det er jo ikke ret meget

den kan jo heller ikke bruge usb 3 vel for så kommer der fart på den - der er på de nyere bundkort det er.

men vent på der kommer en på der ved mere om sd kort men tror ikke på dit forslag har nogen nævneværdig forbedrelse

m.v.h
Avatar billede KrILl3 Nybegynder
25. oktober 2010 - 08:22 #4
okay
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2010 - 08:39 #5
hvad var løsningen
Avatar billede haverslev Novice
25. oktober 2010 - 08:53 #6
treatmenice > SSD og SD kort til readyboost har intet med hinanden at gøre.

http://www.readyboost.dk/
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2010 - 11:18 #7
#1
første og anden linie
Avatar billede haverslev Novice
25. oktober 2010 - 11:45 #8
Det har jo intet med SD kort og readyboost at gøre :-)