27. september 2010 - 23:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Action som placere tekst i bund til højre

Hej Eksperter.

Jeg kunne godt tænke mig at lave en action der skulle smide en lille tekst snippert ind på en lang række billeder. Den skal oprette tekstlaget, skrive teksten, sætte styles mv. og det fungere også ganske fint. Men jeg vil yderligere gerne have den til at placere teksten i bunden i højre hjørne (10px fra bund og 10px fra højre).

Billederne har ikke samme størrelse og ikke samme proportioner.

Håber nogle kan hjælpe.

Mvh. Glen Michaelsen
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
28. september 2010 - 06:05 #1
På denne side:  http://www.russellbrown.com/tips_tech.html

søger du efter: Digital Watermark Branding

....og så er der "et par" tips mere at lære af på sitet.
Avatar billede prodic Mester
28. september 2010 - 08:14 #2
Kig på Layer->Align - så har du en ide til hvad du skal gøre.
Vælger du efterfølgende dit move-værktøj, klikker på dit tekstlag og holder shift nede mens du trykker på henholdsvis venstre piletast og op piletasten, så er du snart ved vejs ende.
28. september 2010 - 21:29 #3
-> Prodic

Tak for svaret - det virkede perfekt :) Lig et svar hvis du ønsker points.
Avatar billede prodic Mester
28. september 2010 - 23:07 #4
Ellers tak. :-)
Smid et svar selv og accepter det.
28. september 2010 - 23:17 #5
Cool - Lukker spm.