Avatar billede iceb1977 Nybegynder
28. september 2010 - 07:45 Der er 6 kommentarer

Kabelskjuler til IT kabler

Hej

Jeg har en del kabler og jeg vil gerne have fat i en kabelskjuler så jeg kan
fastgøre dem under min bordplade på mit computerbord. Dvs der skal være
god plads til at vaske gulv så det skal ikke være noget til at ligge på gulvet.

Her er mine kabler :

1.usb printer // lang //

2.usb Mus // lang //

3.usb Tatatur

4.usb Extrern harddisk

5.usb extern harddisk 2

6.Højttalerkabel fra pc til højttaler // lang //

7.usb netværk // lang // (Til mit internet via en usb net adapter. )

8.ps3 hdmi til skærm kabel

9.pc til skærm kaabel

Der hvor der står langt betyder at kablet er forlænget .
Jeg tænkte kun at køre det 4 forlængede kabler ned i kabelskjuleren da
de andre er for korte til det.

De forlængede kabler er max 5 meter lange.

Hvilken kabel skjuler løsning kender I til ?
Vær venlig at sende specifikke links.

Jeg vil også lave en måde hvor jeg kan få mine strømkabler og mine specialle strømkabler til at forsvinde også men det er
et andet projekt og jeg vil gerne adskille disse to kabel grupper.

Hilsner
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2010 - 08:28 #1
iceb1977 (3.295 point. Point ude: 3.020)

Hvad med alle dine åbne spørgsmål?
28. september 2010 - 08:38 #2
Se DET er jo endnu en ny 'rekord' - 'tillykke' ?
Point ude: 3.020 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/iceb1977
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. september 2010 - 12:58 #3
hvor er den "add to black list" funktion man burde have på E ... :D
Avatar billede chalde Seniormester
28. september 2010 - 19:47 #4
http://www.itrends.dk/24153 kunne være et bud på en simpel kabelskjuler.
Avatar billede pkriken Nybegynder
23. november 2010 - 13:57 #5
Hvordan kommer ingen nogensinde fortalt mig ITIL processer kan være kompliceret,ITIL kurser

Af den måde, kan jeg gøre en V3, før en V2?

Skål!
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2010 - 14:16 #6
#5 ???