Avatar billede caspersch Nybegynder
28. september 2010 - 10:25 Der er 1 kommentar

styre udgående links via htaccess

Hvis jeg har et udgående link på min side, kan jeg så styre det via htaccess på nogen måde.

Jeg har set sider som siger | Du klikker nu ud på en side som ikke styres af os bla bla bla...

Det jeg vil er via htaccess (måske?) at sende brugeren videre til en php fil, og så videre ud i verden derfra.

Nogle bud på en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2010 - 11:44 #1
Søg efter "onunload"
- et event som kaldes lige inden brugeren forlader siden
(men fyres også af idet brugeren går til en anden side på dit site)