Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
30. september 2010 - 18:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Booste ipod max volume grænse

Lad mig først sige, at jeg har spillet trommer i 10 år, så jeg ved godt hvad øreskader og lign. handler om, så hold venligst denne tråd fri for moralopløftende ord.
Men jeg vil gerne høre om nogen kender en mulighed for at boose sin maximum volume grænse på en Ipod?

Vh. M. Hovgaard
Avatar billede Skoven Praktikant
30. september 2010 - 20:31 #1
Du kan i indstillingerne sætte max-volumen op. Ud over det, ved jeg ikke rigtig hvad du kan gøre - der er sikkert ikke så meget, da ipod'ens hardware højst sansynligt er dimensionet ud fra den max-volume man kan vælge.
Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
17. september 2011 - 15:26 #2
Løsning fundet: Et par mere kraftfulde høretelfoner, skulle der til.