Avatar billede jawser Nybegynder
30. september 2010 - 19:47 Der er 6 kommentarer

biosopgradering Acer Aspire 3810-tg-354G32n afvises

Jeg har købt ovenståen Acer model til min datters studie og opgraderet den fra Vista Home til Win 7 via Acers tilbud i forbindelse med købet af maskinen. Jeg havde problemer med aktiveringen at Win 7, men det er ok nu. Jeg blev af Acer at opgradere bios og har været inde på deres hjemmeside og finde seneste biosopdatering til Aspire 3810tg og 3810T. Jeg følger vejledningen og åbnerInsyde Bios Winflash med admin. rettigheder og får en meddelse om at denne biosversion ikke passe  til min notebook. Jeg har også prøvet med ældre biosversioner. Den jeg har er v 1.08 fra 22.06.2009.Hvad går galt for mig?????
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2010 - 08:05 #1
du skal være opmærksom på at bios opgraderinger er på eget ansvar
du skal være sikker på hvad din acer hedder

der ligger 1.28 derinde

den ligger unde denne her acer aspire 3810-tg

http://www.gratisupload.dk/download/49992/

acer aspire 3810t

http://www.gratisupload.dk/download/49993/
Avatar billede jawser Nybegynder
01. oktober 2010 - 16:32 #2
Hej treatmenice
Tak for dine henvisninger. Jeg har fundet disse biosversioner, men når jeg starter flashprogrammet får jeg en meddelse at denne bios ikke er til min Notebook. Jeg har en anden Acer 6930 som jeg opdaterede uden problemer.Jeg kan ikke regne ud hvorfor jeg flashprogrammet ikke vil kendes ved min notebook.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2010 - 18:06 #3
er det flash programmet til den pc som du skal bruge den til ved - ved ikke om det kunne være det
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2010 - 19:33 #4
inde i den bios du henter ligger der en readme

det er vist hvordan du gør
Avatar billede jawser Nybegynder
02. oktober 2010 - 08:36 #5
Hej treatmenice
Problemet er løst. Som beskrevet var min nuværende bios version 1.08. Jeg forsøgte med version 1.10. Her var en variation i flashprogrammet hvor man selv skal kopiere biosfilen over. Efter følgende kunne jeg få direkte til version 1.28 uden problemer.Undrer mig Acersupport ikke kunne oplyse det.Tak for hjælpen Jawser
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2010 - 09:13 #6
går ud fra det er lsøt og lægger et svar - hvis du ikke vil bruge det ser du bort fra det