Avatar billede cyberman29 Nybegynder
01. oktober 2010 - 23:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

WOW SERVER (hvodan bliver den lovlig)?

Hej alle experter jeg har tænkt på at oprette min egen wow server:)

men jeg ved bare ikke hvordan jeg kan gøre det LOVLIG. Jeg har hørt rundt omkring på nettet at hvis den kører over hamachi er den lovlig da det bare er over "LAN".

For jeg vil helst køre min server LOVLIG:)

håber i kan hjælpe
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
01. oktober 2010 - 23:24 #1
RETTELSE: For ellers skal man betale en masse til Blizzard:( for copyright osv
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
02. oktober 2010 - 00:57 #2
Iflg. Activision Bluzzard's regler, er det på ingen måde lovligt at køre sin egen server som en klient kan oprette forbindelse til lokalt eller eksternt.

Der er data i klient og server software som Blizzard måske slet ikke har i sinde at vise frem men som man kan trække ud med et ulovligt server software. Det kaldes af nogen også datamining.

Men hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg de er bedøvende ligeglade med en privat server til 5-30 mennesker. Det rør dem ikke :)
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
02. oktober 2010 - 09:30 #3
ok tak jeg havde også kun tænkt på at lave en til 5-30 mennesker alså bare til venner og sådan...og så hvis den var en succes ville jeg betale Blizzars for det man nu skal
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
02. oktober 2010 - 09:32 #4
men tror du der ville ske noget hvis jeg oprettede en hjemmeside til min server?
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
02. oktober 2010 - 09:45 #5
Bare lad vær med at registrere et seperat domæne til det, ellers bliver det officielt. Sørg for at køre serveren på det lokale netværk og lad dine venner forbinde sig gennem Hamachi eller andet VPN.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
02. oktober 2010 - 12:18 #6
ja ok men jeg tænkte mere på at jeg ville oprette en side hvor der stod min realm hamachi gruppen osv og så når man havde oprettet sig til hachi gruppen ville man kunne gå ind på en "LAN" hjemmeside og registere sin bruger...og når der så var kommet 30 eller sådan noget på serv ville jeg lukke så der ikke kunne oprettes flere
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
02. oktober 2010 - 18:43 #7
Det kan du godt. Siger ikke det er lovligt, men det overser de gerne tror jeg.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
05. oktober 2010 - 22:29 #8
<Rebjorn> læg gerne et svar så for du point:)
Avatar billede Rebjorn Nybegynder
05. oktober 2010 - 23:21 #9
Svar :)