Avatar billede alite Nybegynder
03. oktober 2010 - 13:20 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

Skandiaweb

Jeg er flere gange blevet ringet op af skandiaweb, har lidt på fornemmelsen at der er lidt lusk med inde over, nogle der har erfaring med dem?

jeg fik at vide at jeg kun skulle betale de omkostninger på domæne og webhotel som alle andre også gjorde, alt design osv var gratis, det lyder jo for godt til at være sand.
men han sagde at jeg var specialt udvalgt fordi de ville bruge mig og min side som reference kunde.

Han sagde at domæne koster ca 75 kr om året, men ville ikke rigtig ind på hvad webhotellet koster, men de fleste koster vel ikke mere end 50-75 kr pr måned?
på trustpilot ser deres virksomhed jo fin nok ud, med mange glade kunder.

Hilsen Alite
Avatar billede noltus Novice
03. oktober 2010 - 13:35 #1
Hold dig fra dem,der er mange med dårlige erfaringer se her kortlink.dk/google/87gc
Avatar billede killergnuen Nybegynder
03. oktober 2010 - 13:36 #2
Hej Alite.

Skandiaweb er et JMI invest portefølge selskab.
De bevæger sig i en hvad jeg vil kalde gråzone, hvad etik og moral angår.

Det passer ikke når de siger at du er specielt udvalgt som reference kunde, det er bare et billig salgstrik de bruger over for alle deres kunder.
Det skandiaweb tjener deres penge på er at hoste dit webhotel, og efter mine oplysninger tager de sig rigtig godt betalt for ulejligheden (ca 8.000kr om året)så derfor kan de tilbyde designet gratis, hvis man kan sige det.
Jeg har hørt om rigtig mange der har problemer med at komme ud af deres kontrakter igen, og designet er på ingen måder noget at råbe hurra for, typisk skabelons arbejde.

Jeg ville hvis jeg var dig tage kontakt til et webbureau og betale prisen, istedet for at blive viklet ind i skandiawebs ubrydelig kontrakter, jeg er sikker på at du på dette site kan finde en der kan lave dig en ganske god website.

Hilsen Morten
Avatar billede wannas Nybegynder
03. oktober 2010 - 13:58 #3
Du skal holde dig langt væk fra skandiaweb, de sælger et produkt som er i bund til en overpris via en meget dyr hosting løsning.
Jeg har kun hørt om utilfredse kunder hos skandiaweb.

Jeg kan godt se at de næsten kun har glade kunder på trustpilot, men det er fordi de har fået fjernet alle de negative indlæg pga lovgivningen på området, alle der har lagt negative indlæg er blevet bedt om at sende dokumentasion for deres postulater omkring skandiaweb.
det er der rigtig mange der ikke har gjort, og så er de blevet slettet, sjovt nok kan du se at alle dem der har stemt på skandiaweb med 5 stjerner alle kun har brugt trustpilot 1 gang.
Lugter lidt af at det er dem selv der sidder og klapper sig på ryggen.

Christian
Avatar billede torotune Nybegynder
03. oktober 2010 - 20:27 #4
Jeg har også, via mit arbejde, været i kontakt med virksomheder som er kunde hos dem, og som ikke kan se sig ud af den aftale/kontrakt som de engang er blevet påduttet.

Jeg blev på et tidspunkt bedt om hjælp af en kunde, og tog kontakt til dem for at få udleveret hans FTP-koder fordi han ville videre derfra. Det var ikke en mulighed, og det var slet ikke til diskusion at få sit website derfra.
Avatar billede perholgren Nybegynder
04. oktober 2010 - 14:33 #5
Jeg har kun hørt dårlig omtale af Skandiaweb, og deres designs er slet ikke oppe på prof status.

Mit råd løb skrigende væk mens tid er.
Avatar billede fireball40 Nybegynder
07. juni 2011 - 17:48 #6
Reklame er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede beyer1967 Nybegynder
05. juni 2012 - 10:53 #7
Jeg er en af dem der desværre hoppede på dette. Jeg fortrød 2 dage efter, og under hele samtalen sagde konsulenten at der var 3 mdr. fortrydelse, nej der er 36 mdr. og der skal betales for et år. Jeg har nægtet at betale, og jeg gør det heller ikke. De skal ikke sige man har 3 mdr. og først bagefter finder man ud af at man er bundet i 36 mdr. Forstår simpelthen ikke at de kan få lov til det. om nødvendig skaffer jeg mig advokatbistand.
Hold jer langt væk fra dem, de er kun ude på at score penge. De havde også pr. automatik meldt det til min bank at de skulle trække penge, men min bank afviser dem blankt.