Avatar billede jwolf Nybegynder
04. oktober 2010 - 09:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udskifte grafikkort i HP ProBook 6450b bærbar

Gennem arbejde har jeg fået en HP ProBook 6450b bærbar computer.
Den har "Intel HD Graphics Dynamic Video Memory Technology 5.0" grafikkort. Dette kort egner sig absolut ikke til spil, jeg har kun 7-12 fps i StarCraft II med ALT sat til "low" :(

Samme model fåes også med "ATI Mobility Radeon HD 540v".

Kan jeg købe et ATI Mobility Radeon HD 540v og udskifte med det nuværende kort?

Hvis det ligger lige til højrebenet, vil ATI Mobility Radeon HD 540v så være det bedste køb, eller vil I foreslå et andet kort og hvor kan man i det hele taget købe grafikkort til bærbare?
Avatar billede poko1 Ekspert
04. oktober 2010 - 09:57 #1
Jeg tror du er kommet på en håbløs opgave grafik chippen er som regel en integreret del af bundkortet jeg ved så ikke lige om HP har lavet den modl med separat grafik jeg tror det næppe.men du kunne jo prøve at finde deres manual.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/searchResults?tmp_product=HP+ProBook+6450b+Notebook+PC&product=4173643&tmp_qt=manual&lc=en&dlc=en&cc=us
Avatar billede jwolf Nybegynder
04. oktober 2010 - 10:27 #3
Eftersom der ikke står spor i manualen vedr. grafikkortet, går jeg ud fra det er onboard. øv øv.

Tak for hjælpen.
Avatar billede jwolf Nybegynder
04. oktober 2010 - 10:59 #4
Hvis du skriver som "svar" kan jeg give dig point.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. oktober 2010 - 12:16 #5
Samler ikke sæt selv svar
Avatar billede jwolf Nybegynder
04. oktober 2010 - 14:08 #6
ok