Avatar billede s0mmer Nybegynder
06. oktober 2010 - 13:56 Der er 2 kommentarer

Moderne IT virksomheder i København

Hej eksperter,

I forbindelse med et praktikophold på min datalogiuddannelse er mig og 2 andre medstuderende på udkig efter moderne IT virksomheder i København. Vi vil gerne arbejde indenfor det brede område af web-, mobil- eller softwareudvikling. Virksomheden må gerne være stor og evt. embrace open source.

Vi har selv haft følgende i tankerne:
- Microsoft
- Mjølner Informatics
- NNIT
- IO Interactive

Kan i komme med andre forslag?

60 points til det indlæg med virksomhed(er) som vi finder mest interessant(e).
Avatar billede claes57 Ekspert
06. oktober 2010 - 14:05 #1
Avatar billede s0mmer Nybegynder
06. oktober 2010 - 14:59 #2
En smule typisk.. Men så vidt jeg ved har Google ikke udvikling i København ? Så skal man til Århus..