Avatar billede Newbee01 Nybegynder
06. oktober 2010 - 15:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Access på nettet

Hej,
Den officepakke jeg har indeholder ikke access.
Jeg har trawlet nettet men finder kun opdateringer.
Skal jeg virkelige ud at købe en ny office pakke eller kigger jeg de forkerte steder på nettet?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. oktober 2010 - 15:24 #1
du kan altid opgradere til en 'super pro business' pakke. Det er måske endda billigere end at købe access som en selvstændig pakke.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 15:37 #2
Ja, du skal have office pro for at kunne udvikle i Access. Hvis du bare skal bruge en allerede udviklet database kan du downloade en access runtime!~)
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 15:37 #3
Access Runtime er gratis..
Avatar billede Newbee01 Nybegynder
06. oktober 2010 - 15:46 #4
Har kigget lidt på at opgradere.
Det ender med at det er billigere at købe en ny bærebar med officepakke.
Dammm! ikke líge det svar jeg søgte :(
Avatar billede terry Ekspert
06. oktober 2010 - 18:21 #5
"Det ender med at det er billigere at købe en ny bærebar med officepakke"

Normally the version of Office which is installed on new PC's is only a trail version and doesnt include Access anyway.
Avatar billede Newbee01 Nybegynder
06. december 2010 - 14:14 #6
.