Avatar billede Lone-b Nybegynder
06. oktober 2010 - 18:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

OPGAVE: website (5 sider) og slideshow

Jeg har brug for hjælp til programmering af min hjemmeside.
Al grafik leveres klar til web
En af siderne skal indehold et slideshow hvor man kan bladre i min referencer

Overordnet er sitet opbygget af 4 sider samt en indexside.
Der skal senere være mulighed for at lægge film på siden

Har denne opgave interesse vil jeg meget gerne modtage en mail fra dig

Mange hilsner
Lone
Avatar billede Lone-b Nybegynder
06. oktober 2010 - 18:54 #1
Glemte lige at den helst skal opsættes i dreamweaver da jeg senere hen ønsker at kunne redigere i den selv
Avatar billede perfektus Nybegynder
06. oktober 2010 - 18:55 #2
Hvad med betaling? :)
Avatar billede Lone-b Nybegynder
06. oktober 2010 - 19:01 #3
Betaling følger selvfølgelig efter aftale. Kom med et bud hvis det er muligt
Avatar billede fun22 Nybegynder
06. oktober 2010 - 21:06 #4
Hej Lone

Jeg kan opsætte et CMS system med billede galleri, hvor du selv 100% kan redigere og tilføje indhold.

Smid mig en mail på jtp@tpsolution.dk så skal jeg sende tilbudet til dig.

Med Venlig Hilsen
Jesper Pedersen
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 21:15 #5
Jeg opsætter det gerne i Dreamweaver for dig, og så endda til en yderst rimelig pris (sådan er vi studerende).
Send mig en besked her på Eksperten.dk eller fra denne side, gerne med en lidt længere beskrivelse af, hvad du vil have lavet.
Avatar billede danco Nybegynder
07. oktober 2010 - 17:29 #6
Jeg er bestemt også interesseret i at indgå en aftale med dig.
Du skal være velkommen til at skrive en besked til mig herinde med dine krav osv. Så skal jeg vende tilbage til dig med en EKSTREMT god pris.
Lidt om mig:
Jeg er 21 år og datamatiker studerende og har derfor den fornødne tekniske baggrundsviden. Hvad enten du ønsker en statisk hjemmeside (uden CMS) eller dynamisk så kan det aftales og leveres indenfor kort tid.
Jeg ser frem til at høre fra dig :)
Avatar billede it-michael Nybegynder
08. oktober 2010 - 05:53 #7
Hej Lone

Den kan jeg klare, vi laver HTML/CSS i dreamweaver som du ønsker og sætter siden op i Joomla.

Du kan sende mig, mig en mail, vi designer også hvis du får brug for det.

Og prisen skal vi nok blvie enig om.

Hilsen

Michael Jacobsen

tel.    +45 3695 0399
Skype,  it-michael79
email.  michael@outsource-it-to-thailand.dk
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
12. oktober 2010 - 08:37 #8
Hej Lone

Du er også mere end velkommen til at send en mail til mig info[a]cheap-web.dk.. Vi kan lever varen til dig også inden for en rimelig tid.

Hilsen
Thomas Andersson
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2010 - 16:05 #9
Hej Lone

Fandt du nogen der kunne lave det for dig?
Avatar billede Lone-b Nybegynder
03. februar 2011 - 10:12 #10
opgaver er udsat - men tak for de mange indlæg