Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
12. oktober 2010 - 00:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

menu virker ikke i FF, men alle andre browsere?

Jeg er igang med at lave en portfolio side
http://portfolio.martindilling.com

men nu er jeg ved at flå hoved af mig selv, kan virkelig ikke se hvad jeg har gjort galt -.-'

den virker som den skal i IE, Chrome og i FF 4 Beta
men ikke i FF 3.6.10

Hvis man kører musen lidt rundt over menuen kan man hurtigt se hvad problemet er :\ men mine divbokse som menuteksten er 60px i stedet for de 20px som jeg har bedt den om at være, og hvis man kører musen nedad, så forsvinder teksten ikke igen...

Håber virkelig der er nogen der kan se fejlen :\

(regner ikke med det er nødvendigt at skrive koden her, da det jo bare er html og css, men ellers sprøger i bare ^^)
Avatar billede jokkejensen Novice
12. oktober 2010 - 00:47 #1
du har et komma galt i første menu navn, det tvinger det første a til ikke at blvie lukket korrekt, hvorfor det smitter af på alle undernoder.

hvis du kigger i firebug et plugin til firefox, kan du se hvad der sker i dom.

-- Valider dit markup.

/J
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
12. oktober 2010 - 00:56 #2
kan du sige mere præcist hvor henne :\ kan ikke lige se hvor der er en fejl?

og har firebug, men er ikke helt pro nok til at forstå alt hvad den skriver xD
Avatar billede majbom Novice
12. oktober 2010 - 09:10 #3
den ser ud til at virke nu?

det gør den i hvert fald hos mig i FF3.6 win7

btw så troede jeg sq at frames var dødt :D
Avatar billede zips Juniormester
12. oktober 2010 - 09:17 #4
Du bruger forkert syntaks på dine kommentar, dette er forkert <!---kommentar---> det skal være <!-- kommentar -->
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
12. oktober 2010 - 09:28 #5
splazz > den virker stadig ikke, kører også FF3.6 på win7 :\

zips > tak for hintet, men det hjælper bare ikke meget på problemet ^^
Avatar billede zips Juniormester
12. oktober 2010 - 10:24 #6
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
12. oktober 2010 - 11:11 #7
finder svaret på min SPØRGSMÅL et andet sted....
hvorfor skal der "svares" på en masse ting, som ikke har noget med spørgsmålet at gøre?

closed and unsubscribed...
Avatar billede jokkejensen Novice
12. oktober 2010 - 12:30 #8
vi forsøger nu at hjælpe dig, men fk da det.

vh
Avatar billede majbom Novice
12. oktober 2010 - 21:27 #9
selv tak, hvad var problemet?