Avatar billede sonne Nybegynder
12. oktober 2010 - 10:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ny mappe - nyt navn - og ved at omdøbe en eksisterende mappe

jeg for besked på at:
Elementet blev ikke fundet
Det er ikke længere placeret i .......Kontroller elemetets placering
og prøv igen

Når jeg klikker på knappen [Forsøg igen] så skifter mappen navn.

Hvorfor skifter mappen ikke bare navn når jeg skriver det nye navn - og trykker ENTER.
Hvordan får jeg min windows til det ?

ps: jeg har tidligere været i regedit og fjerne noget Iexplore. ;-( - men er det der problemet ligger ?
Avatar billede sonne Nybegynder
10. januar 2011 - 10:19 #1
hvor finder jeg noget hjælp til mit problem ?
- altså det med mapper i win7 ;-)
Avatar billede sonne Nybegynder
24. februar 2011 - 09:34 #2
hvem læser med her ?
Avatar billede sonne Nybegynder
26. marts 2011 - 01:44 #3
ingen svar