Avatar billede katborg Praktikant
12. oktober 2010 - 11:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HP LaserJet 1000 (USB tilslutning) i Win7 64bit

Jeg har tidligere haft win7 32bit hvor jeg efter meget bøvl fik installere HP LaserJet 1000.

Arbejde med det i flere dage, og opgav så til sidst. Og så... virkerde det lige pludselig ?
Så jeg aner ikke hvad jeg gjorde forkert/rigtigt ?

Nu har jeg så fået opgraderet igen til Win7 64bit, og bøvler igen med at få den til at virke ?

Kan huske det var noget med HP Universal Driver, men den kan jo nu ikke hitte på HP's side.
Sammenlignet med IBM/Lenovo er det godt nok også en ringe support side HP har - jeg synes bare jeg "kører i ringe" når jeg leder rundt på deres side?

Er der nogen der ved hvordan jeg får HP LaserJet 1000 (seriel/USB adapter HP APFM-0001)til at virke i WIN7 64bit ?
Avatar billede poko1 Ekspert
12. oktober 2010 - 11:31 #1
Har du prøvet at se om der skulle være noget af dette der kunne være til hjælp der er mange eksempler.
http://www.youtube.com/watch?v=t9wpfc8d-Us
Avatar billede katborg Praktikant
12. oktober 2010 - 12:04 #2
Det virker vist kun på WIN7 32bit, jeg har en 64bit ;)

Når jeg når til update driver, får jeg følgende fejl.

Windows could not find driver software for your device

If you know the manufacturer of your device, you ....."
Avatar billede poko1 Ekspert
12. oktober 2010 - 12:43 #3
Så kan du prøve at gå hele vejen fra enhedshåndteringen vælg opdater driver tryk jeg vælger selv gå videre til du kan vælge hardvare tryk på printere HP vælg hvis den er der eller en af samme familie.
Avatar billede katborg Praktikant
12. oktober 2010 - 12:55 #4
Har prøvet

LaserJet 4
LaserJet 1015
LaserJet 1100
LaserJet 1200

og et par stykker mere - ser ikke ud til at ville virke?
Avatar billede katborg Praktikant
27. oktober 2010 - 08:20 #5
Løsningen blev en HP LaserJet P1102w