Avatar billede Vinteferie Nybegynder
15. oktober 2010 - 09:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Akut hjælp - dokument til prøve vil ikke åbne

Jeg har et word dokument, som kun er gemt en gang, et sted, en computer...
Det er lavet i word 2010 og indeholder nogle tegn og billed typer som word ikke kender til.
Når jeg prøvet at åbne dokumentet får jeg følgende fejl meddelelse:

http://img202.imageshack.us/img202/3908/fejliword.png

Jeg skal senest bruge dokumentet om 1 time, det er virkelig noget lort :( underskyld mit sprog..

Nogen der har en idé til hvordan jeg kan få åbnet mit dokument?
Avatar billede sek Nybegynder
15. oktober 2010 - 09:28 #1
Prøv at åbne det i "Word- note- pad" måske?
Avatar billede jokkejensen Novice
15. oktober 2010 - 09:53 #2
Er det heeeelt privat, eller kan du sende det dokument over mail, så man kunne se det ?
Avatar billede Vinteferie Nybegynder
15. oktober 2010 - 10:23 #3
Det er desværre for sent..
Avatar billede Vinteferie Nybegynder
15. oktober 2010 - 17:45 #4
Sek det du sagde fik reddet 2 ud af 5 sider til tiden. Skriv et svar så får du point.
Avatar billede sek Nybegynder
16. oktober 2010 - 17:15 #5
Oki, er glad for at det ku bruges og at du trods alt fik reddet noget af dokumentet.