Avatar billede Mathias Praktikant
15. oktober 2010 - 15:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adobe Premiere - export

Hej
Jeg sidder og redigerer lidt i en video i Adobe Premiere CS5, men jeg har et problem. Jeg vil gerne exportere min video (.mov) til et filformat som understøtter 1080p. Når jeg gør dette får jeg 2 filer - en med videoen og en med lydsporet. Det er jo ikke meningen, jeg vil jo gerne have dem "merged" sammen til én fil. Hvad er det jeg gør forkert og hvad skal jeg istedet gøre?
Det jeg gør er, at jeg exporterer i file->export->media. Så vælger jeg MPEG2 Blu-ray og sætter den til at arbejde..

håber der er nogen der kan hjælpe mig

Vh
Avatar billede usepc Praktikant
01. november 2010 - 02:34 #1
Har ikke forslag til, hvad du kan gøre. På Internettet er der hjemmesiden "davk.dk", som drejer sig om videoredigering. Herpå er der et forum - http://www.davk.dk/forum/index.php - hvor man kan spørge om ting vedrørende videoredigering. Du kan evt. spørge dér. Man kan tilmelde sig sig forumet/hjemmesiden her: http://www.davk.dk/register.php
Avatar billede Mathias Praktikant
04. december 2010 - 14:53 #2
Intet svar