Avatar billede bongo Novice
19. oktober 2010 - 11:19 Der er 1 løsning

Surftown login problemer

Hej

Jeg kan ikke logge på min Surftown mail. Får følgende fejlbesked:

ERROR: Connection dropped by IMAP server.
Query: CAPABILITY

Har prøvet fra flere forskellige pc'er.

Jeg kan heller ikke komme i kontakt med kundeservice. De kræver login for at kontakte dem (kan kun kontaktes på mail).
Jeg har glemt mit pw til den del af Surftown og for at få et nyt pw, skal jeg kunne tjekke min mail, hvilket jo er umuligt, siden jeg ikke kan logge ind...

Nogen der kender den fejl, og er det muligt, at jeg kan gøre noget i min ende? Eller er det en fejl fra Surftown?
Jeg har oplevet det før, men når jeg skrev til kundeservice, sagde de, at de intet kendte til det.

Samtidig er 3's netværk gået ned, så min telefon virker heller ikke. Man er rimeligt hjælpeløs, når al en elektroniske kommunikation pludselig holder op med at fungere...

Tak!

:)
Avatar billede bongo Novice
16. marts 2012 - 00:07 #1
Lukket