Avatar billede mstorgaard Praktikant
19. oktober 2010 - 18:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overvågning af kategorier

Hej eksperter

Jeg har siden middagstid den 16. oktober modtaget overvågningsmails på kategorier, jeg ikke overvåger, hvilket undrer mig meget.

Jeg har bl.a. fået emails fra kategorier som databaser, sikkerhed og programmer, som jeg aldrig har overvåget. Ydermere modtager jeg også på programmering, som jeg tidligere har overvåget, men ikke længere gør.

Jeg er ikke interesseret i de mails, men jeg kan ikke se nogen steder, hvor jeg kan framelde dem uden enten at nedlægge profilen eller ændre emailadresse, hvilket jeg nødigt vil gøre.

Hvad kan jeg gøre?

Venlig hilsen
Michael Storgaard
Avatar billede store-morten Ekspert
19. oktober 2010 - 18:41 #1
Ved din brugerprofil: "Velkommen mstorgaard" øverst TH.
Står der:
'Min profil' 'Inlæg' 'Overvågning' 'Post'
Prøv 'Overvågning' der er mulighed for at "Afmelde" at følge spørgsmål og Div.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
19. oktober 2010 - 18:46 #2
Som jeg skriver, så overvåger jeg ikke nogen af de kategorier, jeg modtager overvågningsmails på, og jeg overvåger faktisk ikke andet, end de spørgsmål jeg selv har deltaget i.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
29. oktober 2010 - 19:31 #3
Er der ikke nogen, der ved, hvordan man får Eksperten til at stoppe med at spamme ens mail?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
04. november 2010 - 23:58 #4
Lukker.