Avatar billede rotco Juniormester
20. oktober 2010 - 17:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WYSIWYG - betalt opgave!

Hej,

Jeg skal bruge lynhurtig hjælp - faktisk allerede idag hvis det kan lade sig gøre, men det kan det nok ikke.

Jeg mangler en WYSIWYG til en af mine sider! Jeg har faktisk allerede en, og den virker egentlig også meget godt, men jeg har blot ét problem.

Der er ingen ordtæller på! Det er MEGET vigtig for mig og min side at have en ordtæller på min WYSIWYG.

Enten skal jeg have en til at lave et helt WYSIWYG system til mig, ellers skal jeg have en til at modificere det jeg har nu.

Skal der laves et nyt system må det gerne se således ud:
http://goon.dk/wysiwyg.JPG

Dog med mulighed for punktstilling (en dot og med tal), altså sådan her:

*bla bla

eller

1. bla bla
2. bla bla
3. bla bla

I og for sig er det blot <ul> og <ol>

Jeg bruger lige nu "openWYSISWYG"..

Det nemmeste ville HELT klart være at modificere mit nuværende WYSIWYG og betale for det, end at have lavet et helt nyt som nok tager en del tid.

Jeg mangler nogle hurtige tilbud :-)
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
20. oktober 2010 - 17:33 #1
Du er velkommen til at skrive til mig Info[a]Cheap-web.dk så skal jeg se på det for dig
Avatar billede rotco Juniormester
20. oktober 2010 - 17:38 #2
Email sendt :-)
Avatar billede ljm21 Praktikant
20. oktober 2010 - 18:29 #3
Hvis du ikke har fået løst opgaven, kan jeg kigge på det.

Kontakt mig program1@program1.dk

Lars
Avatar billede rotco Juniormester
20. oktober 2010 - 18:33 #4
ljm21 - jeg har sendt dig en email - dk-andersson har ikke svaret endnu, så opgaven er endnu ikke fixet :-)
Avatar billede ljm21 Praktikant
20. oktober 2010 - 19:56 #5
Hej igen

Jeg kan ikke sende svar til din email. Har du evt en anden mail jeg kan bruge?

Mvh
Lars
Avatar billede rotco Juniormester
20. oktober 2010 - 20:18 #6
mærkeligt...

Jeg sender lige en email til din email med nogle andre emails :-)
Avatar billede rotco Juniormester
21. november 2010 - 14:43 #7
Ved ikke lige hvad der gik galt mellem kommunikationerne - men ja..