Avatar billede mcilvain Nybegynder
20. oktober 2010 - 19:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dell Server Dual Boot Ubuntu - Win2008SBS

Jeg har en dualboot med win2008sbs og ubuntu 10,04 og den spiller nu ganske fint, deling af mapper og printere køre som det skal på Linuxen.. Men Win7 kan ikke se nogle på Dell serveren. og booter jeg i Win2008sbs kan mine Linux maskiner ikke se netværket. Win2008sbs og Win7 ser "hinanden"
Avatar billede serverservice Praktikant
08. november 2010 - 21:44 #1
Er det dualboot eller virtual server du har anvendt i din installation. ?
Hvis du skal have adgang til begge servere på samme maskine skal du anvende virtuel server f.x vmware
Avatar billede mcilvain Nybegynder
19. november 2010 - 15:04 #2
Sorry det sene svar. Det er Dualboot og ikk Virtual server :)
Avatar billede mcilvain Nybegynder
07. december 2010 - 12:28 #3
svar
Avatar billede serverservice Praktikant
07. december 2010 - 13:28 #4
Du skal se på www.helgec.dk - Ved han har en guide i at sætte det op.

Jeg mener at hvis du installerer windows først og derefter linux på en anden partition skulle den finde ud af det -. Men det er lidt længe siden jeg har rodet med det - '
Helgec ved det helt nøjagtigt hvordan du kan gøre .

ja og sorry jeg kom lidt for sent - men har lidt travlt i mit firma :)