Avatar billede limes_planum Praktikant
22. oktober 2010 - 00:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Digitalisering af et brætspil - et tilbud på denne opgave ønskes..

Hej

- jeg har været med til at udvikle et brætspil de sidste 2 år. (al grafik kan leveres skræddesyet til opgaven, så et tilbud på en dummy-digitaliseret udgave ønskes i første omgang (vil først se dummy-spillet i aktion))

Spillet har 38 felter, 3-6 brikker/deltager, 24 hændelseskort, 16 avatarpartnerkort, og 40 spørgsmålskort - alle disse kort forefindes i respektive bunker på midten af spillepladen.

Dertil kommer 4 forskellige valutaer, hvoraf den ene udgør penge og de 3 andre udgør nogle såkaldte erfaringspoint (ialt 9 forskellige seddeltyper)

4-6 gange i løbet af et spil skal et stykke musik afspilles, ved en bestemt hændelse.
Spillet har to terninger (og det er ikke et must, at man skal finde en startende spiller, udfra højeste slag - startrækkefølgen kan godt determineres tilfældigt)

Spillet er singleplayer i sin første-version, hvilket betyder at 2-5 computerstyrede spillere skal agere.

En finale afgør spillet (starter når max 24 hændelseskort er trukket), hvor spillerne vælger deres bedste avatarpartner som sammenlagt med ens optjente erfaringspoint afgør om man har vundet. Udfra ca. 3 finalerunder, afgør terningeslag, hvilken af de 3 forskellige erfaringer, der skal sammenlignes.

Hvad koster det at få udført dette i en Java-version a la I-Phone 3 skærmstørrelse? .. og hvad bliver ekstra-omkostningerne for touch-screen-aktiveringer i spillet?

/dbh... håber jeg har tydeliggjort mig selv tilstrækkeligt, og spillets regler fremsendes selvfølgelig også til den heldige opgave-tager :)
Avatar billede ecentralen Nybegynder
22. oktober 2010 - 07:44 #1
Du er velkommen til at kontakte mig på email-adressen, som er på denne side: http://www.ecentralen.dk/kontakt.html .
Avatar billede limes_planum Praktikant
05. november 2010 - 08:32 #2
lukket