Avatar billede ZB88 Praktikant
22. oktober 2010 - 12:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HP computer kan ikke starte - hjælp søges

Hej.
Min hp computer dv60000 vil ikke starte. Når jeg trykker på opstarts knappen, sker der ikke noget. Troede først det var batteriet, da batteriet er blevet svagere og svagere de seneste par måneder, så jeg bestilte et nyt et. Det nye batteri kom så i dag, men situationen er den samme: computeren vil simpelthen ikke tænde. Den "blå" knap lyser når man sætter opladeren i, hvilken må indikerer at computeren oplader? Nogen som ved hvad der kunne være galt med min computer? Har mange vigtige ting liggende på den..
Avatar billede ZB88 Praktikant
22. oktober 2010 - 12:53 #1
Mente selvfølgelig hp dv6000
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2010 - 13:20 #2
Velkommen til eksperten :)
Du har oprettet i en kategori beregnet til fejl på eksperten.
Først lukker du her ved at lave svar og acceptere eget svar.
Dernæst vil jeg anbefale at du bruger http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC til at oprette det nye spørgsmål i.
Avatar billede ZB88 Praktikant
22. oktober 2010 - 13:24 #3
kmlæ