Avatar billede ZB88 Praktikant
22. oktober 2010 - 13:26 Der er 2 kommentarer

HP bærbar kan ikke starte - hjælp søges!!

Hej.
Min hp bærbar dv6000 vil ikke starte. Når jeg trykker på opstarts knappen, sker der ikke noget. Troede først det var batteriet, da batteriet er blevet svagere og svagere de seneste par måneder, så jeg bestilte et nyt et. Det nye batteri kom så i dag, men situationen er den samme: bærberen vil simpelthen ikke tænde. Den "blå" knap lyser når man sætter opladeren i, hvilken må indikerer at computeren oplader? Nogen som ved hvad der kunne være galt med min bærbar? Har mange vigtige ting liggende på den..
Avatar billede poko1 Ekspert
22. oktober 2010 - 14:58 #1
Der er 2 muligheder en god og en dårlig.
den gode tag batteri og strømstik fra hold derefter tændknappen inde i CA. 20 sekunder derefter sættes batteri og lader til igen og den kører
Den dårlige din PC har lidt den typiske DV6000/DV9000 Død.
1. http://www.version2.dk/artikel/7854-mystisk-stroem-kneb-vaekker-doede-baerbare-til-live

2. http://www.youtube.com/watch?v=JEpnqhRYGLw
Avatar billede poko1 Ekspert
24. oktober 2010 - 18:23 #2
Døde tråden også?