Avatar billede flintstone Novice
22. oktober 2010 - 19:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få kontakt med router på WIN 7 maskine

Har lidt problemer med at få kontakt med min router efter jeg er kommet på WIN 7 64 bit maskine.
Taster routerens IP i adressefeltet i IE, men der sker ingenting.
Er der noget ændret fra min gamle XP maskine og så til nu med WIN 7?
Avatar billede flintstone Novice
22. oktober 2010 - 19:07 #1
Er kommet på....kan ikke finde ud af at slette spørgsmålet, så lukker bare
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
23. oktober 2010 - 12:30 #2
gjorde du noget for at få det til at virke altså en løsning eller startede du det bare op
kristian
Avatar billede flintstone Novice
23. oktober 2010 - 19:12 #3
Næh.....jeg har bare prøvet i lang tid, men uden held. Og så lige igår lykkedes det så uden at jeg ved hvorfor.
Havde jeg gjort noget, som kunne være til gavn for E's læsere, så havde jeg naturligvis delt min viden.......