Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2010 - 16:33 Der er 3 kommentarer

oprettelse af Stofa internet

Jeg har lige købt trådløst Stofa internet, men kan ikke få det til at virke. min bærbar er installeret med netkort. Jeg har fået oprettet alt  med koder og lignende, men min bærbar vil ikke gå på Stofas net selv om den viser der er 100% signal til nettet, derimod vil min iphone godt tillade at gå på Stofas net. Kan det være den bærbare jeg skal ind og ændre indstilling ved?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2010 - 17:16 #1
tjek lige kryptering - om den er angivet rigtigt.
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
23. oktober 2010 - 17:21 #2
Jeg mener man skal angive sine MAC adresser ved ag logge på her https://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=bredbaand
Avatar billede ottzen Nybegynder
23. oktober 2010 - 22:21 #3
Gamle modem kan kun bruge WEP128, de nye kan både WEP128 samt WPA2 så det er muligt du lige som claes57 skriver skal kigge på hvilken kryptering du har sat den bærbare op til.