Avatar billede kbruun Nybegynder
23. oktober 2010 - 21:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Skifte sprog

Jeg har installeret en dansk version af Windows 7, men hvordan #¤&"% får jeg skiftet til engelsk ??? Jeg går ud fra, at engelsk ligger default i Win7.

KB
23. oktober 2010 - 22:08 #1
Hvilken version af WIN7 ?

---

Point ude: 1.090 -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/kbruun - du bør (=skal) pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål!
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. oktober 2010 - 22:43 #2
Kun med Ultimate udgaven har du mulighed for at skifte sprog.
Avatar billede noltus Novice
23. oktober 2010 - 22:44 #3
Du skal have Wondows 7 Ultimate for at kunne skifte sprog,hvis du har det skal du skifte sprog ved at hente en sprogpakke gennem windows update
Avatar billede noltus Novice
23. oktober 2010 - 22:44 #4
Avatar billede kbruun Nybegynder
23. oktober 2010 - 22:59 #5
Det er Win7 Enterprice
Avatar billede kbruun Nybegynder
23. oktober 2010 - 23:01 #6
Jeg kan se, at jeg har BitLocker, så er det det samme som Ultimate udgaven ?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. oktober 2010 - 23:06 #7
Hvad angår features, ja.
Prøv at åbne windows update, og kig under anbefalede opdateringer, der skulle sprogpakkerne gerne være.
Avatar billede kbruun Nybegynder
23. oktober 2010 - 23:10 #8
Nope - ingen sprogpakker. Men jeg har været inde på Microsofts hjemmeside og kigget på de sprogpakker man kan downloade, men der er alle sprog undtagen engelsk. Derfor jeg tænkte at den lå et eller andet sted default på min comp.
Avatar billede kbruun Nybegynder
23. oktober 2010 - 23:11 #9
Ahh - nu er der nogle sprogpakke opdateringer. Hang on :)
Avatar billede poko1 Ekspert
23. oktober 2010 - 23:13 #10
Hvis du har Win7 Enterprice har du alle muligheder.
http://www.microsoft.com/windows/enterprise/products/windows-7/features.aspx
Avatar billede kbruun Nybegynder
23. oktober 2010 - 23:39 #11
Det virkede - har det på engelsk nu :))))
Avatar billede kbruun Nybegynder
23. oktober 2010 - 23:39 #12
Skriv lige et svar, så jeg kan give point :)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. oktober 2010 - 23:54 #13
Giv point til den/de af os som du synes gav svar du kunne bruge.