Avatar billede strandfelt Nybegynder
24. oktober 2010 - 19:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg min produktnøgle til Windows 7?

Hej

Jeg har Windows 7 Professional installeret på min PC, og overvejer at formatere den. Har dog fundet ud af, at jeg ikke har min produktnøgle gemt længere.

Er der nogen mulighed for at finde den på min eksisterende installation? Ligger den ikke gemt et eller andet sted?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
24. oktober 2010 - 19:48 #1
Sidder der ikke en label på pc'en med koden på?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. oktober 2010 - 19:50 #2
du skal hente et program, der kan køres fra usb (skal ikke installeres)
http://nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html
Avatar billede thomas_bk Ekspert
24. oktober 2010 - 19:50 #3
Disse programmer kan hjælpe dig hvis ikke du har en label på pc'en.

http://pcsupport.about.com/od/productkeysactivation/tp/topkeyfinder.htm
Avatar billede strandfelt Nybegynder
24. oktober 2010 - 20:15 #4
Har fået mit Windows af min tidligere skole gennem Microsoft Academic Alliance, så fik key'en i en .txt-fil og installationen i en .iso. :-)

Takker til jer andre. Ser på forslagene og vender tilbage!
Avatar billede webweaver Praktikant
24. oktober 2010 - 20:46 #5
Kan du ikke bare se produktnøglen under "Computer" og så egenskaber.. Ligesom du kan i XP, Vista etc.. Sidder ikke selv i Windows 7, så kan ikke selv checke det.
Avatar billede welcor Nybegynder
24. oktober 2010 - 20:47 #6
Ikke for at være lyseslukker - men licensen for MSAA fortæller at du ikke får lov at bruge programmet mere når du er færdig på skolen...
Avatar billede thomas_bk Ekspert
24. oktober 2010 - 21:02 #7
# 5, det er produktkoden der vises der, ikke nøglen.
Avatar billede webweaver Praktikant
24. oktober 2010 - 21:59 #8
Ahh okay :)
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2010 - 07:45 #10
mange gange kan man se nøglen under SIW
under licenses

http://siw.en.softonic.com/

m.v.h
Avatar billede Hanschen Bischoff Praktikant
17. marts 2017 - 17:55 #11
Jeg har købt en original aktiveringsnøgle på hjemmesiden licence-activation.com og det fungerer perfekt god. Jeg vil anbefale dig at besøge hjemmesiden og prøve tasterne. meget interessant.
Avatar billede Wrouse45 Praktikant
13. april 2018 - 07:38 #12
You require your policy number. If you have no idea your policy number,    https://geicologin.net    GEICO is an American automobile insurance company.
Avatar billede Wrouse45 Praktikant
13. april 2018 - 07:38 #13
You require your policy number. If you have no idea your policy number, https://geicologin.net GEICO is an American automobile insurance company.