Avatar billede stinenymann Nybegynder
24. oktober 2010 - 20:04 Der er 4 kommentarer

Trådløs kommunikation knappen virker ikke?

Internettet har virket før, men for et par dage siden slog den fra og sagde noget med at trådløs kommunikation er slået fra.. Vi har så  fundet den knap. og trykker på den for at slå den til. Så viser den på skærmen ikonet for at den er blevet slået til, og det gør den hver gang man trykker på den. Den siger dog stadig når man vil oprtte forbindelse at den er slået fra. Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. oktober 2010 - 20:25 #1
hvilken pc, og hvilken udbyder, og hvilken opkobling?
fx 'eee-pc med windows xp, tdc, trådløs router'
Avatar billede stinenymann Nybegynder
24. oktober 2010 - 20:50 #2
asus, windows 7, udbyder ved jeg ikke, trådløs router.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. oktober 2010 - 10:59 #3
Kontrolpanel - Netværks- og delingscenter
vælg 'rediger indstillinger for netværkskort'
højreklik på den trådløse forbindelse - opret forbindelse / aktiver
20. oktober 2016 - 08:20 #4
Hvad nu hvis at jeg har oprettet forbindelse på følgende måde, men det virker ikke, nede i hjørnet bliver den ved med at sige at wifi er slået fra. Jeg har prøvet at lave EB systemgendannelse, så virkede det i en halv time og så stoppede det igen ?