Avatar billede trivial Nybegynder
25. juli 2001 - 20:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Geforce, ej det kan da ikke betale sig eller hvad?

Hejsa!

Mit system:
1333mhz Thunderbird(c)
256sdram Kingstone
10,4 gb harddisk 5400rpm
Point Of View Geforce2mx 64sdram
Asus A7V133 med nyeste Bios
Jeg skal til at skifte mit Grafikort ud, da det hakker i opløsninger over 1025*768(i de fleste spil undtagen Counter-strike) og jeg vil helst kunne kører i opløsning helt flydende i omkring de 1600*?. Nu overvejer jeg så at købe Geforce3(Asus model) skal jeg gøre det, eller skal jeg lade være med at købe Asusg3 også købe Leadtekg3 eller andet mærke. Eller skal jeg helt lade være med at købe g3 og købe foreksempel, GTS. Udyb svar godt og grundigt, jeg synes at det virker som om at zycho ved rimlig meget så hvis du venligst viol svare på dette spm tak!
//Asger
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. juli 2001 - 21:02 #1
Avatar billede cybermouse Nybegynder
25. juli 2001 - 21:29 #2
kører du med de nyeste drivere? jeg synes da at det meste skulle kunne køre flydende på en høj opløsning med den konfig
Avatar billede jaqalou Nybegynder
25. juli 2001 - 22:19 #3
er du sikker på at det ikke er fordi at dit grafik kort ikke får støm nok har set det du skal vindst have en 300W strøm forsyning. for det ville jo være lidt MEGET træls at købe et nyt grafikkort og find ud af at det ikke var grafikkortet det var galt med

Jaqalou
Avatar billede trivial Nybegynder
25. juli 2001 - 23:30 #4
Jaqalou-> Nu lader vi det være, synes i jeg skal købe geforce3 eller hvad, hvis jeg nu skulle have nyt grafikkort!
Avatar billede trivial Nybegynder
25. juli 2001 - 23:33 #5
Virker ikke som om det spm er særlig poppulært så jeg lukker:)

//Trivial
Avatar billede thephoenican Nybegynder
01. august 2001 - 14:04 #6
hej Jaqalou din grimme ko kan du huske mig
Avatar billede jaqalou Nybegynder
02. august 2001 - 08:27 #7
hvad siger du per johansen skal du have slag eller hvad :)

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. august 2001 - 08:38 #8
At det hakker med det grafik kort kan skyldes andre ting.

F.eks Harddisken. - Den er jo ikke verdens hurtigste og trænger måske også til en defragmentiering.
Avatar billede trivial Nybegynder
02. august 2001 - 11:41 #9
nikolajdu-> Jeg ved det godt,jeg har også lige bestilt en Ibm, i forgårs den er bare ikke kommet i nu:(