Avatar billede 3gacer Nybegynder
02. november 2010 - 18:03 Der er 3 kommentarer

copy/paste? Problemer.

Undskyld mit lettere "nemme spørgsmål for erfarne brugere, men jeg har brugt lang tid uden resultat.

Mit problem er at jeg har fået en ny computer (HP4525S), som jeg er vældig glad for, men når jeg har annoncer på forskellige hjemmesider for brugte ting dba, qxl m.m)., så plejer jer at når jeg har haft en annonce på siden og skal fornye den igen at bare copy den og paste den igen. Så er det klaret, men det kan jeg ikke med den nye computer??

Hvad er problemet? Jeg håber at I kan hjælpe men nogle rimeligt nemme svar, da jeg er ret svag i computer sproget. Har prøvet alt muligt men det er tilsyneladende ikke muligt. Det burde da være noget at det nemmeste, skulle det ikke??

Til orientering har jeg Windows7, hvis det skulle betyde noget.

Håber på jeres hjælp, da de er ret besværligt at skulle skrive alle annoncer hver eneste gang....

På forhånd tak for en ikke særlig computerkvik person( der må gerne grines hos hajerne).
Avatar billede Selas Nybegynder
02. november 2010 - 23:00 #1
Kan du copy paste andre steder, eller er det kun der problemet ligger?
Avatar billede Russeren Nybegynder
03. november 2010 - 11:25 #2
Du må gerne fortælle nogen flere ting.

Højreklikker du og vælger kopier? og derefter højreklikker og vælger indsæt?
Eller bruger du ctrl+c og ctrl+v?

Virker det ikke på begge metoder?
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2010 - 13:58 #3