Avatar billede tuxitheone Nybegynder
04. november 2010 - 07:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Video Redigering!!

Hej der!

Er der ikke lige en der kan henvise mig til at sted hvor jeg kan finde et gratis og godt program til at video redigere i..
jeg skal have video fra mit DVcam og ind i computeren, de er forbundet med Firewirekabel..

på forhånd tak..
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2010 - 07:56 #1
det der med gratis er ikke altid et gode til videwo redigering bare så du ved det - det er derfoir der laves professionelle programmer

der ligger et gratis i denne her
huks at fjerne hak i det du IKKE vil installere

http://explore.live.com/windows-live-movie-maker?os=other

m..v.h
Avatar billede frem-ad Professor
04. november 2010 - 07:57 #2
Hvis du har Windows så brug movie maker den kan mange ting.

Men hvis du ikke har windows så er dette program gratis http://www.osalt.com/avidemux og kan noget,

Hvis du vil betale for progammer så er der to programmer jeg bruge og er glad for Sony Vegas Pro 8.0 og MAGIX Movie Edit Pro 15 Plus
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
04. november 2010 - 08:40 #3
Ja jeg bruger windows.. syntes ikke at windows movie maker er super fedt.. og slet ikke når jeg tidligere har arbejdet i AVID Pro og andre programmer i den stil.. men det var da jeg var på skole hvilket jeg ikke er mere, og brugte tiden på at lave film og uheldigvis ikke på at finde at program som jeg kunne bruge når jeg ikke skulle være på skolen mere...
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
04. november 2010 - 10:09 #5
Mange tak for hjælpen treatmenice skriv lige et svar så du kan få point....
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2010 - 10:23 #6
ok