Avatar billede j4k0b Nybegynder
04. november 2010 - 10:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gamer bærbar - hvilken?

Hej derude. Jeg står overfor at skulle købe en bærbar til mit studie, men vil også have en jeg kan spille på. Den skal kunne trække World of Warcraft mere eller mindre flydende, også selvom der er 25 spillere på skærmen der alle gør dit og dat :-) Kan det lade sig gøre for ca. 8000-9000 kr. eller derunder?

Jeg har en forkærlighed for Lenovo, så hvis sådan en kan findes ville jeg foretrække det. Helst 17" skærm.

På forhånd tak.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
04. november 2010 - 10:25 #1
Har kigget på den her:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4204501

Kunne den klare WoW tilfredsstillende? Og nogen der kender til kvaliteten og "feel" af de her MSI computere?
Avatar billede The_Buzz Novice
04. november 2010 - 10:28 #2
j4k0b
Det kan KLART lade sig gøre med det NUVÆRENDE WoW med 25 spillere, men tror der er meget få der vil gå ind og garantere den kan håndtere den efter den nyeste patch Cataclysm kommer på da alt grafik bliver forøget væsentligt der.

PERSONLIGT vil jeg foreslå at du køber en bærbar til at bruge til skole/arbejde og en desktop til at game på. Du vil allround kunne købe begge to for de 9000,- du beskriver ovenfor. Og du vil være gladere for at have to ting hvis den ene nu skal sendes til rep kan du dog stadig arbejde / Skole på din stationære men må undvære gaming.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
04. november 2010 - 10:31 #3
Hej buzz, tak for dit svar. Jeg har allerede en glimrende stationær der trækker alle spil flydende. Men den kan jeg ikke spille på i timerne ;-)
Avatar billede The_Buzz Novice
04. november 2010 - 10:36 #4
Ah... Gad nok vide om det er en trend? Min søn vil også spille WoW i timerne og holde øje med auktioner osv.

Nu er eksperten.dk et hjælpe hinanden med problemer side, jeg ville gerne jeg kunne guide dig til at lade VÆRE med at spille WoW udenfor hjemmet og LAN parties :)
Avatar billede j4k0b Nybegynder
04. november 2010 - 12:35 #5
det skal du ikke bekymre dig om :)
Avatar billede haverslev Novice
04. november 2010 - 12:49 #6
Selvfølgelig kan den du linker til, klare det spil og alle mulige andre også.
Det er en gang "vrøvl" det der bliver skrevet omkring " nyeste patch Cataclysm "

Jeg kender den MSI, både i 15,6" og 17" og den er god, men se hvad jeg har skrevet i et tidligre spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/spm/922689
Avatar billede j4k0b Nybegynder
04. november 2010 - 13:43 #7
haverslev > tak for dit indlæg. Tror også jeg hælder til den MSI... Ved du hvordan den føles? Plastik-agtig, eller føles den som noget kram?
Avatar billede haverslev Novice
04. november 2010 - 14:28 #8
Den er IKKE plastikagtig, hvis du kende eller har prøvet en ASUS maskine, så er ASUS maskinen "plastikagtig" i forhold til MSI maskinen.

Hvis du ved hvordan HP Pavilion maskinerne føles/er i kvalitet, sådan er MSI maskinerne.