Avatar billede dkboy9 Nybegynder
04. november 2010 - 13:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

256 color mode har ødelagt min mac (200 points)

Igår tænkte jeg på at skaffe det gamle fallout 2 på min Mac osx. Men som alle ved har aplle fjernet 256-color-mode for mac, og det kræves for at spille spillet. Derved fandt jeg en dmg pakke( NVIDIADrivers256ColorsFix3.0.dmg / http://www.mediafire.com/?3d2hbizmbzt ) som skulle fixe det, som en fyr sagde på et forum. Da jeg havde installeret det, sagde det at den krævede at jeg skulle starte min mac igen. Det gjorde jeg så, men den går hele tiden i stå når jeg er på loading menuen for mac. Heldigvis har jeg 2 styre systemer på min mac ( mac osx og windows xp)så jeg kan komme på windows xp uden problemer. Da eksamen er lige om hjørnet har jeg brug for mine noter som ligger på min mac-afdeling -.-

er der et program som kan overføre mine filer fra mac over til min windows afdeling eller en hardisk?

Jeg her seriøs brug for hjælp :C
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. november 2010 - 13:46 #1
Du laver en geninstallering af styresystemet via system DVD'en.
Avatar billede dkboy9 Nybegynder
08. november 2010 - 09:22 #2
Mac Drive 8 var en god løsning