Avatar billede mstorgaard Praktikant
05. november 2010 - 00:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Eksperten.dk spammer mig

Hej eksperter

Jeg har siden middagstid den 16. oktober modtaget overvågningsmails på kategorier, jeg ikke overvåger, hvilket mest af alt må ses som spam.

Jeg har bl.a. fået emails fra kategorier som databaser, sikkerhed og programmer, som jeg aldrig har overvåget. Ydermere modtager jeg også på programmering, som jeg tidligere har overvåget, men ikke længere gør.

Jeg er ikke interesseret i de mails, men jeg kan ikke se nogen steder, hvor jeg kan framelde dem uden enten at nedlægge profilen eller ændre emailadresse, hvilket jeg nødigt vil gøre.

Hvad kan jeg gøre?

Venlig hilsen
Michael Storgaard
05. november 2010 - 06:30 #1
Check i din PROFIL - Overvågning ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2010 - 09:33 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2010 - 19:56 #3
Kan se du har været på eksperten siden du spurgte...
Fundet ud af noget?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
08. november 2010 - 15:29 #4
Jeg har så ikke modtaget mails for svar i den her tråd, men jeg modtager stadig masser af email om nyoprettede spørgsmål i forskellige kategorier som databaser, sikkerhed, programmering, programmer og styresystemer. Jeg har ingen kategorier markeret under overvågninger.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
08. november 2010 - 15:31 #5
Nu fik jeg så lige kigget i headers på de mails, jeg har modtaget, og det må så siges, at jeg har fejlet her. Mailsne bliver opfanget fra et catch-all-filter på en mailadresse fra en af mine mailadresser, jeg ikke selv har oprettet herinde.

Jeg tror bare, at jeg får tilsendt adgangskoden og slår det fra under den emailadresse.

Jeg takker for hjælpen.