Avatar billede Stypinsky Nybegynder
08. november 2010 - 13:50 Der er 6 kommentarer

kortblander, jeg er løbet ind i en mur.

Jeg er igang med at lave en hjemmeside, hvor man bl.a kan spille poker. Jeg er løbet ind i en mur, jeg kan simpelthen ikke komme videre. Så jeg håber at der er et klogt hoved herinde der kan hjælpe mig.

Spørgsmål: jeg skal have skaffet en kortgiver algoritme der giver kort fuldstændigt tilfældigt. Hvem kan udvikle sådan en for mig og hvad vil det koste?

Det er vigtigt at det er et super produkt, der kan give spillerne en sikkerhed for fair spil.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
08. november 2010 - 14:08 #1
Jeg tror du mangler nogle helt grundlæggende oplysninger.

Hvilket programmeringssprog har du dine kort i?
Hvordan repræsenterer du dem?

Eller har du bare lavet grafik og mangler det bagvedlæggende?

Hvis det er det sidste, så kan jeg sagtens byde ind på opgaven, og det skal ikke koste alverden...
Avatar billede Stypinsky Nybegynder
08. november 2010 - 14:27 #2
Jeg skal lige skynde mig at sige at jeg ikke er proffesionel :)
Jeg arbejder bare på en idé jeg har fået.

Jeg har kun grafikken til hele hjemmesiden og jeg har en ven der kan programmere det meste af siden, men han kan ikke lave kortblanderen.

Jeg mangler med andre ord det bagvedliggende. Jeg skal have et system der kan fungerer på mange borde samtidig, så hvis det blev aktuelt skulle du bygge det op fra bunden, det eneste jeg kan lave er kortdesignet :)

Jeg er igang med at indhente priser på de forskellige ting der skal laves før siden kan gå i luften.

Hvis du skulle lave det, hvad ville det så koste mig? Igen det er afgørende at kortblanderen er fuldstændig tilfældig, så ingen kan snyde.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
08. november 2010 - 14:31 #3
skriv mig en privat besked
Avatar billede Stypinsky Nybegynder
08. november 2010 - 14:42 #4
hvad er din e-mail?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
08. november 2010 - 14:47 #5
marcbarnholdt ( a ) gmail.com
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2010 - 14:47 #6
Tilfældighed er lidt abstrakt.

Men der er nogle venlige sjæle som har lavet dette: http://www.random.org/

Sikker på at, mcb2001 kan løse problemet for dig.